Gå til innhold

Poll - Age of Conan & Funcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt flere som har svart nå. Sensuen sålangt er vel at grafikk og lyd er bra i det minste.

 

Mens mye havner på ett snitt verre enn average. Men er jo garantert plenty av fanboys, og haters der ute som har svart great på alt, og bad på alt. Så om den har noe særs å si kan vel diskuteres.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Ja, men det ville jo ikke være mye vits med en slik poll om det bare var fanbois som gav sin oppriktige mening. Jeg stemte helt ærlig, og ja det meste var under average for min del.

 

"Fanboys" er i grunnen ikke noen som kommer til å stemme "great" på alt.. Jeg valgte å stå over testen, rett og slett fordi jeg synes diskusjonen har gått for langt.

 

Folk som slutter, også klager hele tiden om det er ikke særlig bedre enn de som blir stemplet som "fanboys".

Hva med å spille noe annet i mens? komme seg ut? så får de heller spille Warhammer når det kommer.

Lenke til kommentar

Jeg kom ikke inn i closed beta i AoC, noe som Funcom tydligvis hadde trengt. Det er ikke det at jeg har store tanker om meg selv, men nå i ettertid så viser det seg at jeg hadde rett i det aller meste.

 

Toget har gått for AoC, som hadde stort potensiale under utviklingen. Funcom brukte utrolig mye tid på finpussing, men de brukte tiden på feil sted. Forhåpentligvis så går ikke Funcom konkurs, og kanskje de har lært av dette til neste gang? Hvem vet..

Lenke til kommentar

Ble mange avarage svar fra meg. Mye fordi at det var flere elementer jeg ikke har noen mening om, som pvp, da jeg aldri har testet det i AoC, og derfor skulle hatt ett "no opinion" valg. Men siden det var fraværende så ble det avarage i stedet for. Men det var mye, etter mitt syn, som fortjente avarage også.

Lenke til kommentar
Jeg kom ikke inn i closed beta i AoC, noe som Funcom tydligvis hadde trengt. Det er ikke det at jeg har store tanker om meg selv, men nå i ettertid så viser det seg at jeg hadde rett i det aller meste.

 

Toget har gått for AoC, som hadde stort potensiale under utviklingen. Funcom brukte utrolig mye tid på finpussing, men de brukte tiden på feil sted. Forhåpentligvis så går ikke Funcom konkurs, og kanskje de har lært av dette til neste gang? Hvem vet..

Hvordan kan du si at et mmorpg som akkurat har blitt sluppet ikke har muligheter for videreutvikling?

 

AoC har f.eks ikke hatt lagg problemer som f.eks WoW hadde når det ble sluppet. Ikke kom her å si at Blizzard ikke klarte å fikse WoW etter release. ;)

 

Wow:

My server was stable and responsive for two days after launch, then was down for a day and went through several months of instability. Overall, I think I've received 11 days of credit due to downtime in that first 6 months.

Kilde: http://vnboards.ign.com/world_of_warcraft_...9/107608654/p1/

 

Det skal sies at dette ikke gjaldt noen stor andel av wow-serverene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...