themen Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hei eg lure på om dere vet hva PCT betyr se blide:) Eg trur det eg hvor mange % tingen er over priset eller under priset:) takker for all hjelp:) Endret 13. juli 2008 av themen
Diff Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hei eg lure på om dere vet hva PCT betyr se blide:)Eg trur det eg hvor mange % tingen er over priset eller under priset:) takker for all hjelp:) PCT står for "per cent" eller % av det du har som medianpris. Jo lavere tallet er under 100, desto mer kan du tjene på å kjøpe tingen og selge til 80-90 % av prisen Eksempel: En epic koster 100g og dette er 45 PCT Jeg ville kjøpt den og solgt den for 200g = 90 prosent av prisen som folk har solgt den for før. Tror dette stemmer
Sneglen Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Det er som Diff sier, jo lavere tallet er under 100%, jo mer kan du tjene på å kjøpe og selge igjen. Prøv allikevel å legge til sunn fornuft før du eventuelt handler. Pct = Percent, forøvrig. Ikke "per cent".
Book Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Pct = Percent, forøvrig. Ikke "per cent". Delvis sant. Begge skrivemåter er korrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå