Mektig Flamme Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg kjøpte Lotro på Nettet tror det hvar Turbine.com Jeg begynte og spille men ettervært kjønte jeg at jeg hadde US Client, fordi alle pratet om Snowburn og de serverene jeg ikke hadde. Så på Lotro EU sin hjemmeside prøvde og laste ned full client. Når den hadde lastet ferdig sto det jeg måtte ha en Install CD. Men jeg kjøpte det på nettet, så hva skal jeg gjøre??? Har noen en bra nettside?
Triggers Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Du kan ikke logge inn på en EU client med en US account... Så tror du må kjøpe det på nytt :s Btw, det med CD-keyen var Account-creation sak, du kan bare hoppe over det
Crowley_ Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Jeg vil ha det omvendt Jeg kjøpte spillet på SpaceWorld i dag, men har europeisk server ... Jeg vil ha US! Fikk meg nemlig inn i et kinship der som jeg likte utrolig godt når jeg hadde trial, så vil fortsette der.. Noen som vet om dette funker?
Kultom Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg vil ha det omvendt Jeg kjøpte spillet på SpaceWorld i dag, men har europeisk server ... Jeg vil ha US! Fikk meg nemlig inn i et kinship der som jeg likte utrolig godt når jeg hadde trial, så vil fortsette der.. Noen som vet om dette funker? Er ikke værre enn å kjøpe Lotro hos Turbine det. Koster vel bare 50kr eller noe slikt i Juli og, de har noe jubileums tilbud. Holdt på å gjøre det samme selv, men med tanke på raiding tider og spilletider generelt så valgte jeg å heller holde meg i europa, ellers ville det blitt jævlig sen raiding Endret 23. juli 2008 av kvitrafn
Crowley_ Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Allerede kjøpt hos SpaceWorld Men du har et poeng... Kommer meg sikkert inn i et kinship i europa også ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå