tor_erik Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Jeg bestilte Forza Motorsport 2 til XBOX 360 fra Play.com den 27. mai. Litt senere mottok jeg feil vare, og sendte den tilbake sammen med de rette papirene og kodene, krysset da av for at de skulle sende meg den korrekte varen i stedet for å få pengene tilbake. Per i dag har jeg enda ikke fått noe spill, og heller ikke pengene tilbake. Det har også tydeligvis gått for lang tid til å bruke "report missing" skjemaet. Ikke får jeg fatt i dem på [email protected] heller! Hva kan jeg gjøre?
Pc Lynet Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg sendte en gang et spill i retur, det ble borte i posten Men send en mail til [email protected] så ordner de nok saken
PoWerFeeD Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hvor mye er kosten på pakken? Om den er snappet opp i tollen kan det godt gå noen uker før det skjer noe.
tor_erik Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Den skal være under grensa, £17.99 eller noe. Prøver den mailen jeg, takker!
tor_erik Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Fikk tilbake pengene mine. Fornøyd, men ting tok ALT for lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå