Gå til innhold

[AoC]God klasse i PvP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mange vet spiller jeg en Aquilonian Conqueror på PvE serveren Ymir.

Så jeg hadde plutselig fikk lyst på å spille på en PvP server. Så her er spørsmålene mine:

1.Hvilken PvP server har flest nordmenn og Norske guilds?

2.Hvilken klasse er best ut av Mage typen i PvP?

3.Hvilken klasse er best ut av Rogue typen i PvP?

4.Hvilken klasse er best ut av Soldier typen i PvP?

5.Hvilken klasse er best ut av Priest typen i PvP?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Som mange vet spiller jeg en Aquilonian Conqueror på PvE serveren Ymir.

Trodde du spilte Guardian

Ja men sluttet ;) Driver å quester litt i "Khopshef Province i Stygia ;) Er på level 24 nå ;) Skal straks komme meg tilbake til Wild Lands of Zelata og Conalls Valley å queste der ;)

Endret av fantomena
Skrevet
På hvilket grunnlag uttaler dere om antall nordmenn på de enkelte pvp servere?

Personlig erfaring kanskje?

Betydelig flere norske på de serverene.

Skrevet

The Covenant of Mor'Di og The Axemen er begge to store norske guilder og holder til på fury. Derfor holder majoriteten seg på fury.

Skrevet

Hver gang jeg grouper på battlescare er det nesten 90% sikkert at jeg havner med en nordmann, + Valhall er et hel-norsk guild med ca. 150-160 members.

Skrevet
Battlescar har også mange nordmenn. Fury & Battlescar er vel dei to som er mest norsk på.

Ikke glem Wildsoul.

Enig ikke glem wildsoul, wildsoul rocks. Hva heter du ingame Bjohansen? eller spiller du ikke der?

Skrevet (endret)
Battlescar har også mange nordmenn. Fury & Battlescar er vel dei to som er mest norsk på.

Ikke glem Wildsoul.

Enig ikke glem wildsoul, wildsoul rocks. Hva heter du ingame Bjohansen? eller spiller du ikke der?

Wildsoul rocks? går jo ikke et sekkund før en idiotisk russer spammer OOC ned med russisk ræl.. så begynner alle drittunga og spamme at han skal slutte. Hva fører det til? jo mer russisk patriotiske settninger... på russisk.

Tror jeg selv skal rolle på Battlescar med en bearshaman.

Endret av Jerry1
Skrevet

Ønsker deg hjertlig velkomme til Battlescar vertfall! kunne ikkje tenkt tanken på å bytte server vertfall =) er du over lvl 60, smell inn en søknad til Ragnarok =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...