Tha_MullE Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Hei har prøvd og sette meg inn i aoc classene men det går ikke, har noen anbefalinger om hva jeg kan spille. Har lyst til å spille noe som gjør magical damage og som også kan heale, også noe som er litt god i pvp. Noen som kan gi meg anbefalinger.?
Kultom Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Ut fra de tre tingen du nevner har du egentlig to gode valg: Bear Shaman - Om du vil inn på fienden med og gjøre skade våpen med magiske buffs. Tempest of Set - Om du vil holde deg på avstanden og la lyn gjøre jobben for deg. Vil tru denne er den som passer deg best. Veldig god klasse i PvP for øyeblikket. Endret 12. juli 2008 av kvitrafn
Akrabra Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Slenger meg på tempest of set ! bare spilt til lvl 27 eller noe, men kicker ass. har også en kamerat som har en høylvl og sier det samme
Tha_MullE Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Skrevet 19. juli 2008 Ut fra de tre tingen du nevner har du egentlig to gode valg: Bear Shaman - Om du vil inn på fienden med og gjøre skade våpen med magiske buffs. Tempest of Set - Om du vil holde deg på avstanden og la lyn gjøre jobben for deg. Vil tru denne er den som passer deg best. Veldig god klasse i PvP for øyeblikket. Ok, men begge klassene kan heale, bear shaman kan ikke de tanke også? Kan begge classene også brukes bare til å heale?
123321123321 Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Priest of Mitra kan jo også være et alternativ. Spiller på PvE-server, så vet ikke hvor god den er i PvP.
haffi Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hvis jeg var deg ville jeg rolle ToS - Tempest of set eller PoM - priest of mitra. Har selv lvl'et en Tos til lvl 50 og det rocker! heals,bra damage, pets hvis du feater det, bra buffs og ettertraktet til groups! pga. dps healer. men er ganske kjedelig at Tos er en veldig spilt class! Pom har jeg ikke spilt men virker litt kjedeligere syns jeg da. Men færre som spiller det... Bearshaman har jeg selv lvl'et til lvl 30 og syns faktisk det var så kjedelig at jeg slettet charen og startet som ToS. Men det er ditt valg, og for å finne ut hva du skla velge syns jeg du skal gå på youtube,aocmovies osv. og søke på classene du syns ser gøye ut og se hva du kan gjøre med dem:D
blackbrrd Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Har en level 19 barbarian som jeg ikke kommer til å levele videre med det første. Spiller nå en bear shaman (level 15 atm) som jeg synes er rimelig morsom Bear Shaman har medium armor, men har lite hp. Eneste klassene med mer armor er tankene. Med Tempest of Set så går du glipp av combo-systemet såvidt jeg vet, ettersom de bruker spells istedetfor våpen. Personlig liker jeg combo-systemet hittil og kan anbefale Bear shaman.
Igniztion Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Slenger meg på i anbefalingene av Bear Shaman eller Tempest of Set. Begge er gode i PvP. Begge er wanted i grupper. Begge er gode i solo leveling. Har selv en ToS alt som jeg levler i ny og ne, men er ikke så veldig glad i caster systemet da jeg synes det blir kjedelig i lengden. Combos gjør mye for at grinding/farming osv faktisk er morsomt, men det er ganske hardt å mestre i PvP om man spiller mot gode motstandere.
blackbrrd Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Da har jeg spillt endel mer Bear Shaman og er level 22. Det begynner å flyte rimelig bra nå. Kommer gjerne ut av kamp med max hp pga instant cast HoT (heal over time). Teamet litt med en HoX (Herald of Xotli) og det funkerte latterlig bra! Healene er 2-3x mer effektive på andre karakterer og HoX har et damage shield som hjelper BS veldig (gir HoT tid til å virke). Et lite hint er at du ikke skal ta aggro selv når du teamer, selv om det er med en rogue som har dårligere armor... Som sagt, healingen til BS fungerer bedre på andre karakterer enn din egen. Har også fått opp burst-damagen med Empowered Renewal. (Du kjører avgårde ER rett før det siste angrepet i komboen for max effekt) Tenker dette er en bra build å sikte mot på level 23: http://hybes.de/featPlaner.php?s=featPlane...2401-15,2400-15
Erasus Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Anbefaler deg å spille en Quitter. Det har desidert vært en av de aller mest populære klassene de siste månedene etter lanseringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå