Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksperimentering med andre gutter


Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Anbefalte innlegg

Siden dere tydeligvis mister tråden hver gang jeg skriver et lengre innlegg, så skal jeg bryte det ned i et kortere.

 

Dere får mene hva dere vil, jeg har overhodet ingen ambisjoner om å omvende dere. Når dere derimot skriver på dette diskusjonsforumet (jeg skrev fora i stad, dere oppfattet kanskje ikke betydningen), og legger ut meninger som motstrider hva som er sosialt akseptabelt i disse dager, så får dere vel pokker meg være forberedt på å skulle argumentere for dem på en bedre måte enn "fordi jeg synes det!".

 

Når argumentene deres attpåtil ikke klarer å oppnå en høyere standard enn nevnte, så får dere også være forberedt på at folk kaller dere idioter og dumme. Hvorfor? Fordi dere har sosialt uakseptable meninger som dere feiler å tillegge ordentlig argumentasjon. I tillegg så er dere ute av stand å se forskjellen på en helt normal mening som "jeg synes nugatti er bedre enn sjokade" og mer provoserende meninger som "homofile og svarte er mindre verdt enn meg fordi jeg er hvit i huden og stikker tissen min i hull som ikke er på baksiden av andres menneskers kropp".

 

Det eneste som faktisk irriterer meg er at 15-18 åringer som dere gjør det vanskelig for andre, mer modne og seriøse jevnaldrende, å bli tatt seriøst. Dette (trykk her) er nok ett nettsted som passer dere bedre.

Endret av oslofreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er nå noen kverrulerende mennesker dere :o) jeg sier det jeg mener og spessielt du oslofreak prøver å vende på og snakke drit om det jeg skriver. (eksempelvis den Disley linken)

 

du manfred, har visstnok ikke lest hans innlegg, fordi det er jo nettopp dette han gjør, angripe verbalt, å respektere våre innlegg.

 

og å argumentere med at folk under 18 ikke har noe fornuftig å si blir vel litt stereotype aktig igjen? dere homoer liker vel ikke stereotyping utifra det jeg har fått med meg ? "alle homoer er ikke så feminine som folk flest tror."

Lenke til kommentar
og å argumentere med at folk under 18 ikke har noe fornuftig å si blir vel litt stereotype aktig igjen?

 

På samme måte som takZa effektivt klarte å melde seg ut av diskusjonen ved å vise at han overhodet ikke leser før han svarer, samt ikke har noe å komme med så klarte du det nettopp selv.

 

Siden jeg er i godt humør så skal jeg forklare for deg. Jeg skrev "at 15-18 åringer som dere gjør det vanskelig for andre, mer modne og seriøse jevnaldrende, å bli tatt seriøst". Hvis du ikke klarer å oppfatte en så enkel beskjed i et så kort innlegg, så skjønner jeg godt din manglende evne til å bidra til en mer avansert diskusjon.

 

Ja, jeg prater ned til deg nå. Ja, du har gjort deg fortjent til det. Nei, du liker det nok ikke. Hvordan tror du eventuelle homofile liker å gang på gang lese at uvitende unger misliker dem og finner dem avskyelige, uten at de engang klarer å legge ved en ordentlig grunn for det? For ikke å prate om alle andre som har valgt å stå fram ved å leve livet sitt på en måte som skiller seg fra "normen".

 

Men ja, jeg får passe meg så innlegget ikke blir for langt, vil nødig overbelaste konsentrasjonsevnen din.

Endret av oslofreak
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Manfred, deltar du i denne diskusjonen, eller skal du bare stå utenfor å fyre oppunder ?

 

_________________________

 

Da er det ofisielt, våre meninger og følelser betyr mindre fordi vi er 15-18. :)

 

Jeg har min mening, du har din freak, jeg gidder ikke krangle mere med deg da jeg innser at vi aldri komer til å enes om dette.

 

La oss være voksne og respektere hverandres mangler, eller?

 

 

:)

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Da er det ofisielt, våre meninger og følelser betyr mindre fordi vi er 15-18. :)

 

Nå kødder du, sant? Snailcake90 klarte å overse at jeg skrev det 1 gang, du har faktisk klart å overse det to ganger?

 

Åpne opp gluggene dine nå, også leser du det følgende veldig nøye. Veeeeldig nøye! Jeg har allerede skrevet det i mine to forrige posts, men nå skal jeg skrive det på nytt - og utdype det bittelitt. Jeg håper du klarer å holde følge.

 

Mange yngre mennesker er modne og seriøse for alderen sin, men trass i ung alder så sliter de ofte med å bli tatt alvorlig. Grunnen til dette er ikke den unge alderen i seg selv, men andre individer i samme alder som insisterer på å delta i diskusjoner de ikke har en plass i. Når jeg sier "ikke har en plass i", så mener jeg ikke at folk ikke skal få ytre meningene sine, men det forventes - etterhvert som man blir eldre - at man har gyldig argumentasjon å legge bak ytringene sine, spesielt hvis de ytringene tråkker andre på tærne. Dere (-stiaN, steffengd, takZa og Snailcake90) har samtlige feilet hardt på det området, og det irriterer meg at det ikke er andre - på deres alder - som deltar i denne diskusjonen, og faktisk kommer med gyldige og gode argumenter; uavhengig av hvilken "side" de holder med.

 

Nei, det er ikke offisielt at deres meninger og følelser betyr mindre fordi dere er 15-18. Det er offisielt at dere (steffengd, -stiaN, takZa og Snailcake90) gjør det vanskeligere for andre, på deres alder, å bli tatt seriøst. Mest sannsynlig så kommer én av dere til å spørre hvorfor, ELLER bare kalle meg ett eller annet fordi jeg "går rett på personangrep bare fordi dere mener noe annet enn meg". Dere blir ikke tatt seriøst fordi dere forsøker å delta i en seriøs diskusjon med useriøse innlegg. Hvis dere ikke selv klarer å se at mye av det dere har kommet med i tidligere innlegg er både diskriminerende og å regne som personangrep overfor homofile, så vet jeg ikke helt hva annet jeg kan si. Jeg håper bare at dere, i løpet av de neste 3-5 årene av deres liv, klarer å utvikle bedre evner til å delta i diskusjoner, ellers vil dere nok oppleve å svært sjelden bli tatt på alvor.

 

 

Klarte du å holde følge, eller skal jeg si det på nytt?

 

Nei, det er ikke offisielt at deres meninger og følelser betyr mindre fordi dere er 15-18. Det er offisielt at dere (steffengd, -stiaN, takZa og Snailcake90) gjør det vanskeligere for andre, på deres alder, å bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke svarte er at jeg forsto at du var en total retard som uansett hva jeg skreiv kom med noe imot og kalte meg idiot.

 

Steffengd lurte på hva vi syntes om saken, og jeg svarte.

 

Jeg står fortsatt for det og vil ikke endre det, uansett hva du skriver. Altså, jeg har ikke mer å si.

Lenke til kommentar

Denne tråden her var opprinnelig del av en tråd der en kar var interessert i å suge/runke en kamerat, og lurte på hvordan han skulle gå fram for å få til det. Visse individer kom med uttalelser om at de hadde reagert med både sinne og muligens vold hvis en kamerat hadde spurt om dette, og resultatet ble denne diskusjonen... :)

Lenke til kommentar

Halleluja. Er mye slikt OT-snakk på forumet for tiden.

 

Men hva med å faktisk bare prøve seg skikkelig på han mens man er på fest eller noe? Har jo hørt om kjempemange jenter som gjør slikt, så hvorfor kan ikke gutter også gjøre det?

 

Forresten, jeg har en kompis som later som han suger meg og later som han skal kysse meg ganske ofte. Kan det være at han faktisk vil det, men bare vil at jeg skal gjøre første "move"? Måten han gjør det på er slik "romantisk film-scene", der personene bare glir mot hverandre og kliner. Og så stopper han litt ute i lufta og ser på meg. Og hvis jeg gjør det samme mot han på tull, blir han liksom litt rar og ler.

 

Synes det er litt skummelt egentlig. Veit ikke hvordan jeg ville reagert hvis han virkelig prøvde seg på meg en gang:S

Lenke til kommentar
Halleluja. Er mye slikt OT-snakk på forumet for tiden.

 

Men hva med å faktisk bare prøve seg skikkelig på han mens man er på fest eller noe? Har jo hørt om kjempemange jenter som gjør slikt, så hvorfor kan ikke gutter også gjøre det?

 

Forresten, jeg har en kompis som later som han suger meg og later som han skal kysse meg ganske ofte. Kan det være at han faktisk vil det, men bare vil at jeg skal gjøre første "move"? Måten han gjør det på er slik "romantisk film-scene", der personene bare glir mot hverandre og kliner. Og så stopper han litt ute i lufta og ser på meg. Og hvis jeg gjør det samme mot han på tull, blir han liksom litt rar og ler.

 

Synes det er litt skummelt egentlig. Veit ikke hvordan jeg ville reagert hvis han virkelig prøvde seg på meg en gang:S

 

du skulle sett på det som et kompliment og bli virkelig glad!, og hvorfor ikke prøve å suge tissen hans også? ? dette er helt normalt og sikkert kjempetrivelig.

Lenke til kommentar
Du skulle sett på det som et kompliment og bli virkelig glad!, og hvorfor ikke prøve å suge tissen hans også? ? dette er helt normalt og sikkert kjempetrivelig.

Enten har noen blitt omvendt, ellers så er ironi fortsatt et flittig brukt språklig verktøy på dette forumet :)

 

Forøvrig, så er jeg faktisk både 100 % hetero, og jeg har dame. Så det er nok utelukket. Det har forresten han også :p

Lenke til kommentar
I begge diskusjonene kom vi fram til at legningen ikke under noen omstendigheter bestemmes av handlinger og at en gutt fint kan være heteroseksuell selv om han deltar i homoseksuelle handlinger, så lenge han ikke tenner på kjønnet til den andre gutten.

Hmm? Hva mener du med dette utsagnet?

Hvordan er det mulig for en man å suge eller ronke en annen man uten at han tenner på det?

Jeg mener, er det i det hele tatt mulig å ta tak i en annen mans pikk for så å sette seg til å sutte på den uten at en tenner seksuelt på det i utgangspugtet?

Kunne aller i mit liv fått meg til å gjennomføre noe som helst sex relaterte ting i senga uten at det var noe som tente meg på forhånd

Dersom du som man ikke har sans for andres tissemenn og ikke tenner på dem så holder en seg borte

Men dersom du som man har lyst på andre tissemenn, ja da er du enten eller, jeg mener enten homo, bi eller homo/bi-nyskjerrig

 

Du sitter ikke å ronker eller suger en annen man dersom det ikke er noe som frister eller trigger deg på forhånd og da er det jo tankene dine som har styrt deg til den handlingen, da er det jo enten tankene eller handlingene som er homofile/bifile, for min del så ser jeg ikke helt den store forskjellen

Lenke til kommentar
Manfred, deltar du i denne diskusjonen, eller skal du bare stå utenfor å fyre oppunder ?

Jeg har bare ikke orket å sette meg ned å skrive lange innlegg av to grunner:

 

1. Det er som å snakke til en murvegg å prøve å si noe i denne tråden

2. Oslofreak har skrevet lange, meningsfulle og innsiktsfulle innlegg, som beskriver veldig godt hva jeg mener

 

Og igjen: Når ingen en gang gidder å lese disse holder jeg meg heller til å poengtere usammenhengdene utsagn.

 

Nei, det er ikke offisielt at deres meninger og følelser betyr mindre fordi dere er 15-18. Det er offisielt at dere (steffengd, -stiaN, takZa og Snailcake90) gjør det vanskeligere for andre, på deres alder, å bli tatt seriøst. Mest sannsynlig så kommer én av dere til å spørre hvorfor, ELLER bare kalle meg ett eller annet fordi jeg "går rett på personangrep bare fordi dere mener noe annet enn meg".

 

Dette ble så herlig understreket av neste innlegg i tråden:

 

Grunnen til at jeg ikke svarte er at jeg forsto at du var en total retard som uansett hva jeg skreiv kom med noe imot og kalte meg idiot.

 

Steffengd lurte på hva vi syntes om saken, og jeg svarte.

 

Jeg står fortsatt for det og vil ikke endre det, uansett hva du skriver. Altså, jeg har ikke mer å si.

 

Hvis du ikke har noe mer å si, og heller ikke interessert i å lytte, så lurer jeg litt på hva du gjør på et diskusjonsforum i utgangspunktet.

 

 

Men et gjennomgående problem i denne tråden, spesielt fra enkelte, er at det mangler fullstendig argumentasjon opp under påstandene. I en moden verden, så er dette et tegn på at man ikke har noe å si i en diskusjon, men det gjelder tydeligvis ikke her.

Lenke til kommentar
I begge diskusjonene kom vi fram til at legningen ikke under noen omstendigheter bestemmes av handlinger og at en gutt fint kan være heteroseksuell selv om han deltar i homoseksuelle handlinger, så lenge han ikke tenner på kjønnet til den andre gutten.

Hmm? Hva mener du med dette utsagnet?

Hvordan er det mulig for en man å suge eller ronke en annen man uten at han tenner på det?

Jeg mener, er det i det hele tatt mulig å ta tak i en annen mans pikk for så å sette seg til å sutte på den uten at en tenner seksuelt på det i utgangspugtet?

Kunne aller i mit liv fått meg til å gjennomføre noe som helst sex relaterte ting i senga uten at det var noe som tente meg på forhånd

Dersom du som man ikke har sans for andres tissemenn og ikke tenner på dem så holder en seg borte

Men dersom du som man har lyst på andre tissemenn, ja da er du enten eller, jeg mener enten homo, bi eller homo/bi-nyskjerrig

 

Du sitter ikke å ronker eller suger en annen man dersom det ikke er noe som frister eller trigger deg på forhånd og da er det jo tankene dine som har styrt deg til den handlingen, da er det jo enten tankene eller handlingene som er homofile/bifile, for min del så ser jeg ikke helt den store forskjellen

...eller kanskje man bare er usikker? Man kan jo finne ut etter en gang at "nei, pokker. Dette var ikke noe for meg". Og da vil jeg ikke si at vedkommende er hverken homo eller bi. Finner man ut at "jøss. dette var ikke så verst", så er man nok noe annet enn 100% heteroseksuell. :)

 

 

Nå blir Yoshi glad i meg; Jeg kan gjerne referere til det som kalles "skeiv teori", for å illustrere litt mer hva bl.a. Yoshi mener i denne tråden:

Skeiv teori motsetter seg heteronormativitet; at mennesker plasseres i seksuelle kategorier, og spesielt sosiale konstruksjoner og gruppeidentiteter som bygges opp basert på et skarpt skille mellom «oss» og «dem». Skeiv i denne konteksten dekker ikke først og fremst forskjellige sider av lesber og homsers liv. I stedet er Skeiv teori et nødvendig forsøk på å se på verden med utgangspunkt i at seksualiteten, dens orienteringer og våre kulturelle grep med begjærsproduksjonen er av avgjørende betydning; Skeiv teori prøver beskrive dette.

Med andre ord her prøver vi å unngå å plassere mennesker i kategorier, da dette for mange kan virke destruktivt. At vi ikke skiller mellom forskjellige gruppeidentiteter, men heller se på det individuelle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...