Gå til innhold

Win98 slippe login screen?

ABautz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fikset en pc for en en bekjent ved å legge inn igjen recovery-cd fra HP. Hvordan blir jeg kvitt det at den spør om brukernavn og passord i oppstarten? (det er bare en bruker definert på maskinen).

Er det så enkelt som å fjerne "klient for microsoft nettverk"?

Jeg sitter ikke foran maskinen nå så jeg får ikke sjekket det.

Alexander

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror du kan gå inn på nettverk og sette på windows-pålogging...eller var det familiepålogging? Prøv å forandre, et av disse er det ihvertfall.

windows-pålogging funker ja :) Med familiepålogging får du bare opp en liste over alle brukerne.

Skrevet
ikke skriv passord tryck ok bara

:yes:

Hvis du har nettverk er saken en annen, har du deT?

Vedkommende har ikke noe nettverk nei.

Skrevet

Neineinei.... du går inn på Kontrollpanel>Brukere (så finner du et eller annet sted der det står "bruk samme passord" eller noe liknende")

Er en stund siden jeg gjorde dette på min egen pc men hvis du går inn på der jeg viste deg så skal du med litt leiting finne et sted der det står noe om at alle skal ha samme passord/brukernavn eller noe.

Sorry hvis dette svaret ble litt rotete men jeg er dautrøtt, har vert på jobb helt til nå.

Mvh.

Erik

Skrevet
Neineinei.... du går inn på Kontrollpanel>Brukere (så finner du et eller annet sted der det står "bruk samme passord" eller noe liknende")

Er en stund siden jeg gjorde dette på min egen pc men hvis du går inn på der jeg viste deg så skal du med litt leiting finne et sted der det står noe om at alle skal ha samme passord/brukernavn eller noe.

Sorry hvis dette svaret ble litt rotete men jeg er dautrøtt, har vert på jobb helt til nå.

Mvh.

Erik

dette må du gjennom fodi du ikke gjorde det i oppstart..... 1. gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...