Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har et blåmerke på penishodet /=


Gjest Guest_Raring_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Raring_*

Hei kjære nerder/venner/familie/uvenner/tullinger/sexbomber/nettkammerater =)

 

 

Jeg er en gutt på 15 år. Jeg har på penishodet og litt nedenfor på staken(=P) et slags blåmerke, altså et sted hvor det er et mørkere felt. Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske og det har ingen effekt på mine koselige afferer, utløsningen kommer som den skal og det er ikke vondt i det hele tatt.. Jeg tror det er et fødselsmerke eller en eller annen som har sparket meg i ballene i min tidlige barndomm =)

 

Men det jeg lurer på er egentlig om det jenta jeg en eller annen gang( forhåpentligvis =P) kommer til å bolle med vil synes dette er ekkelt eller upassende? Man er jo alltid paranoid for sånne ting.. men hadde vært fint å få noen betryggende svar fra noen andre (helst jenter)

 

=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
A) Vent til du er 16 før du hopper i seng med et kvinnfolk

B) Pass på å skru av lyset før du drar frem lillekaren så slipper du å bekymre deg.

A) ingen grunn til å vente visst du er klar for det.

B) tviler på en dame som har gått med på å kose med lillemannen hans bryr seg stort om en liten blå flekk på tissen hans. seriøst. ser du for deg dama stopper å sier "æææsj jeg vil ikke ha sex med deg, du har en blå flekk på tissen"

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Raring_*

Kanskje hun tror det er en eller annen stygg kjønnssykdom som du får byllepest og kreft av.. Ikke vet jeg, men jeg vil gjerne at en jente kommenterer jeg =)

 

TAKK for et litt serøist svar drugis =)

Lenke til kommentar

Som homofil, synes jeg at jeg har like stor stemmerett i denne tråden, som en hver jente. :)

 

Jeg ville neppe ha brydd meg om en evt kjæreste, hadde hatt ett merke på penisen sin eller ikke. Hva slags kjæreste ville jeg vært, om jeg ikke kunne akseptert typen min for den han var, og hvordan han så ut? Det er jo uansett ikke utseendet jeg er sammen med. .)

 

Om du forstår hva jeg skal frem til?

 

mrbjoern :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Raring_*

Tusen takk for mange fine svar =) Tror ikke jeg gidder å fjerne disse hvis ikke den første gangen ender med skrik og hyl.. men man får se =)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Du må bare si at det er et fødselsmerke, evt kan du spørre om hun synes det er rart. Da vil hun svare "nei" uansett. :)

 

Greit å være åpen om det fra starten av, så blir det ikke noe big deal utav det. Hvis dere har dere med lyset av i mange måneder, før hun en dag plutselig ser tissen din, vil hun kanskje reagere mer.

 

Jeg synes det høres søtt ut. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...