Nemesis90 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Hei har litt problemer med at cod4 ikke vil lese seg selv av i dvd rommen når jeg har innstalert et program som heter power iso, ganske likt Deamon tools osv. Når jeg avinnstalerer programet funker det fint og starte cod, men ikke med programet på pc, som lager en såkalt cloning av en cd-rom. Har lyst til og beholde power iso, fordi jeg bruker det til div spill osv.. Cod4 er orginal spillet, ikke lastet ned, men kjøpt. om noen har peiling på hvordan jeg kan få det til og virke , så kom med det:)
Cashmere Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Dette er vel DRM lagt inn på spillet? Prøv å slette PowerISO og se om spillet kjører, om det gjør det så installerer du bare daemon tools, er jo samme dritten er det ikke?
Nemesis90 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 hmm, har dårlig erfaring med daemon tools så vil gjerne beholde power iso^^
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Han har jo gjort det. Idiotisk utsagn. Iso-filer brukes til så mye mer enn å spille piratkopierte spill.
Nemesis90 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 akkurat^^ har kjøpt det, som det står over i teksten
Kharan Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Men om spillet ikke virker med programmet installert har du to valg: 1. Klare deg uten CoD4. 2. Klare deg uten PowerISO. Valgets kvaler.
Cashmere Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Herregud, du må jo prøve å slette programmet å se om det fungerer. "jeg vil beholde poweriso" funker ikke. Dummeste jeg har hørt...
teletubbiekid Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 CoD4 and SecuROM How-To: Fjerne SecuROM i XP og Vista! Tror kanskje dette er problemet.
alfi Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jeg tror du må skrue av den virituelle cd rom stasjonen i power iso eventuelt bruke no cd patch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå