Gå til innhold

Why the Xbox is Still the King


trydis

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

 

Mener for all del ikke at PS3 sin GPU gjør en dårlig jobb, ville bare påpeke at den ikke er så skreddersydd som opprinnelig var tanken og slik du fikk det til å høre ut.

 

Har PS3 selv og liker den, selv om jeg synes det for ofte blir "vent og se, det kommer snart..." for de gode spillene.

 

 

 

Flere brukere oppfører seg bedre enn på Xbox360 live, noe som var et irritasjonsmoment når små drittunger skøyt ned sitt eget lag og ropte i mic'en; NOOOBS got owned.

 

Det bør vel egentlig ikke være et argument i denne diskusjonen. Det blir omtrent som å si at f.eks. Lada er en bedre bil enn Ferrari, da det er flere idioter som kjører Ferrari enn Lada.

 

Det er tross alt et argument for hvorfor jeg liker PSN bedre enn XBL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man skal spille online paa ps3 - hva er begrensingene her i forhold til xbox? Tenker i foerste rekke paa fps spill.

Edit - tenker ikke bare paa drittunger vs. voksne eller lag etc. men ogsaa paa chatte funksjon med laget som det nevnes over

Vet PS3 servicen er gratis - noe som ringer bra.

 

Hilsen newbee

Endret av maypenray
Lenke til kommentar

Man er friere på PS3. Kan laste ned themes spillere har laget via browseren eller på PCen. Laste ned nye maps fra internett eller andre mods til UT3 f.eks. uten å gå gjennom noen kontroll fra Sony eller lignende. Mer brukerstyrt. I tillegg kan man installere Linux hvis man vil. Litt kult, men tror ikke mange gidder.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

 

Mener for all del ikke at PS3 sin GPU gjør en dårlig jobb, ville bare påpeke at den ikke er så skreddersydd som opprinnelig var tanken og slik du fikk det til å høre ut.

Har PS3 selv og liker den, selv om jeg synes det for ofte blir "vent og se, det kommer snart..." for de gode spillene.

 

Men det er jo akkurat det som er poenget. Verken du eller jeg vet 4 sho hva som er gjort av modifikasjoner fra det oppringelige designet av 7800GTX kortet. Da er det jo umåtelig ignorant å påstå at du på noen måte vet bedre, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...