Stidilko Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Her er noen argumenter på hvorfor SR2 kommer til å bli så mye kulere enn GTA IV La oss starte med det som er positivt og negativt med GTA IV i forhold til SR2: + Bra grafikk i forhold til størrelsen av spillet + Detaljert by + flinke skuespillere i spillet + Bra online del + Grei fysikk, litt overdreven men det er gøy + Bra skademoddelering på kjøretøy + Relativt stor by men savner landeveiene fra SA.. + forbedret siktesystem - Sliter til tider med dårlig framerate (X360 hvertfall) - Kan ikke skyte gjennom vegger og sånn (al'a CoD4) - Mange bugs - Dårlig våpenfølelse - Dårlig utvalg av klær, kjøretøy og våpen - Dårlige og for realistiske radiokanaler - Buggete cover system og slåssesystem.. - Utroverdig historie, han tar vanskelige valg på om han skal drepe visse personer når han likevel etterpå meier ned hundrevis av folk på gata - Må være Niko, kan ikke velge hvem du er - Begrenset frihet, ikke noe militær, syke kjøretøy eller syke våpen... - Ikke noe "kødde-rundt" spill... (ligner ikke på SA i det hele tatt) - Kan ikke "Pimpe" kjøretøy - Venner ringer uhemmet mye for at de skal finne på noe som feks. (bowling, darts, pool) noe som slettes ikke er gøy! Det som kommer til å positivt og negativt med SR2 i forhold til GTA IV: PS: Saint's row teamet har fått mangedoblet budsjettet.. + Du kan lage din egen mann/kvinne med varierte verktøy så du virkelig kan skreddersy din egen figur. Du kan også velge personeligheten til figuren + hvordan man beveger seg. + Du kan Ha din egen "kåk" hvor du kan pusse stedet opp hvordan du vil.. + Historien ser ganske bra ut etter videoene jeg har sett, historien går ut på gjenger som er mot hverandre + Grei grafikk, har fått et stort løft siden 1'ern sier utviklerne + Bra fysikk + Stor By + Masse utvalg av kjøretøy som alt fra fly til sykler og båter + Masse utvalg av klær og du kan "pimpe" kjøretøyene + Masse muligheter, mye bedre holdbarhet enn GTA IV.. + Masse action og sprø ting man kan gjøre + bra coop del, du kan runde hele spillet sammen med en venn over nettet, lett å joine hverandres byer, ikke noen lasteskjerm (al'a Burnout Paradise) + kommer fler online moduser men de har ikke røpet de ennå.. + har fått tilgang til bedre musikk i radiokanalene etter mangedoblet budsjett + Du kan plukke opp "alt" som ligger på bakken (al'a crysis) + kan ta gisler og få politiet, gjengene til å vegre seg til å skyte + Heftigere slåssesystem + Alt kommer rett og slett til å bli mye morsommere (håper vi ) - Dårligere grafikk SR2 trailere: Intervju: http://youtube.com/watch?v=Bt3PgvawtV0 Ultor: http://youtube.com/watch?v=bUyM18YWHEQ Aktiviteter: Historie: kom gjerne med deres argumenter.. Endret 11. juli 2008 av Stidilko
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 - Dårlige og for realistiske radiokanaler Hvorfor er det ett minus når radiokanalene er realistiske ? Er ikke det ett pluss ?
Stidilko Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 - Dårlige og for realistiske radiokanaler Hvorfor er det ett minus når radiokanalene er realistiske ? Er ikke det ett pluss ? Nei, du mister den ekte gta følelsen.. noe som SR2 kommer til å gi mer av..
MatsAndreassen Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hmm, disse synspunktene blir litt for lite objektive for meg du. Det er tydelig at du foretrekker Saint rows over gta, men det går greit siden jeg foretrekker gta over saint rows. Kan godt tilføye at jeg har spilt både gta 4 og saint rows 1 og har lite kunnskap til det nye saint rows spillet. Det er bra at du har så mye godt å si om saint rows 2 og framstiller det som fakta uten å ha spilt spillet. Etter min forståelse har ikke spillet komt ut med en beta, demo eller selve spillet (tar jeg feil må noen gjerne rette på meg). hvordan kan du si at spillet har god historie ut ifra filmer? Tror virkelig ikke noen utviklere avslører noe av historien før spillet har komt ut. Mer holdbarhet enn gta? ja kunne faktisk sagt mye negativt om denne posten men det får vel holde at jeg sier at å sammenligne et spill som er ute og man kan spille mot løfter fra en produsent blir og vil alltid være feil. Garanterer deg at saint rows kommer til å slite med "mye" bugs (akkuratt som gta har "mye" bugs, har spilt spillet 100% og har ikke funnet noen fatale bugs enda). Edit; enig meg F3ar her. Det er faktisk et pluss at spillet får en mer realistisk radio. Og jeg forstår ikke hva du mener med ekte gta følelse. Har aldri følt mer gta følelse enn i 4ern (unntatt vice city). Endret 11. juli 2008 av Martyr
Stidilko Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg mener det virker som at det kan bli en spennende historie etter den videoen.. Det er sant det du sier, har ikke fått prøvd det eller noe så man vet aldri, men etter det utviklerne lover så skal det bli som jeg har skrevet.. Har kanskje ikke vært de helt utrolig store bugsene som gothic 3 men ser noen små-bugs hele tiden som at det ikke går ann å reloade, han gjør bare noen bevegelser med hånda.. Saints row teamet har fått mangedoblet budsjettet og det kommer nok til å bli bedre framerate og mindre bugs, lover de da Radiokanalene er vel egentlig en smakssans, men jeg og mange andre føler man mister den gode gamle GTA-følelsen... Endret 11. juli 2008 av Stidilko
MatsAndreassen Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Kan du linke til film? Har lyst å se den =P Men finner bare den som mobber gta spillene xD Gledermeg faktisk til det kommer.
M@R7!N Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 + Historien ser ganske bra ut etter videoene jeg har sett, historien går ut på gjenger som er mot hverandre Ja, det høres virkelig mye bedre ut enn GTA eller hva? Gjenger som er mot hverandre, YES!
Metapod Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Nå driter jeg i andres meninger som suger eller noe, når et spill er realistisk er det bra. Unger som deg som liker å drepe og kjøre gangster bilder med nitro skal ikke spille GTA IV, men kanskje litt Skate og Viva Piñata. ET REALISTISK SPILL ER ET BRA SPILL.
Stidilko Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 Kan du linke til film? Har lyst å se den =P Men finner bare den som mobber gta spillene xD Gledermeg faktisk til det kommer. Det er denne
Stidilko Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 + Historien ser ganske bra ut etter videoene jeg har sett, historien går ut på gjenger somer mot hverandre Ja, det høres virkelig mye bedre ut enn GTA eller hva? Gjenger som er mot hverandre, YES! Vel, "Gudfaren" handlet om det samme (tidenes beste film)
Windoge Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Saints Row 2 = PC-utgave GTA = 4 NOT Holder for meg!
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Tror GTA4 taper på at de ikke gir ut til PC. Kanskje med så mye Piratkopiering som det er idag så er det smart av dem og vente med å gi det ut til pc, visst de i det hele tatt gjør det.
Jackvo Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Tror GTA4 kommer til og få et lite kick hvis SR2 inneholder alt GTA4 ikke hadde. (som mange ventet på) Må egentlig si at GTA4 mistet litt av gløden vi så fra San Andreas, Vice City. Jeg har alltid vært hardcore fan av GTA, men hvis vi ser på traileren så kan dette kanskje bli en kraftig konkurent... Men til da GTAIV FTW! :!:
Bruker-104685 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Mellom Saints Row 1 og GTA IV så vinner GTA IV lett 2eren ser ut som ikke veldig mye nytt og historien tviler jeg slår GTA IV sin..
Stidilko Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 (endret) Synes ikke historien var noe serlig.. Saint's row teamet har jo fått mangedoblet budsjettet sitt så jeg tror de slår til med denne.. Byen har også blitt 45% større fra 1'ern... Endret 11. juli 2008 av Stidilko
Kjetil367 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jeg syntes SR1 var bedre enn alle GTA spille tilsammens,bortsett fra GTA IV da... Men jeg har tro på at SR2 kommer til å bli bedre enn GTA IV.. GTA IV hadde masse små ting som plaget meg.
Jackvo Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jeg syntes SR1 var bedre enn alle GTA spille tilsammens,bortsett fra GTA IV da...Men jeg har tro på at SR2 kommer til å bli bedre enn GTA IV.. GTA IV hadde masse små ting som plaget meg. Må si meg litt enig der ja ... Alt ble liksom "Turned around" fra San Andreas Og Vice City( litt sånn ny stil? )
MrL Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hva som blir best er vanskelig å si, men jeg tror SR2 kommer til å dekke mye av det GTA IV manglet. Utrolig hvor bra det kunne blitt hvis vi hadde smeltet de 2 spillene sammen Men synes nå trådstarter var en veldig SR fanboy, mye "dritt" du sa om GTA som jeg ikke opplever som dritt Endret 11. juli 2008 av MrLG
Jackvo Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Hva som blir best er vanskelig å si, men jeg tror SR2 kommer til å dekke mye av det GTA IV manglet. Utrolig hvor bra det kunne blitt hvis vi hadde smeltet de 2 spillene sammen IKKE SANT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå