Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Dette var en fin tråd, kjekt å se hva folk liker, om det ikke altid er like bra.

 

1. Steely Dan

2. Mezzoforte

3. Spyro Gyra

4. Koinonia

5. Zappa

6. Tower of Power

y: zappa?

n: aldri klart å få meg selv til å like steely dan

 

ikke hørt resten

beklager, får ikke vurdert ditt menneskeverd

 

 

ikke hørt ...

..

 

jeg har opparbeidet meg en imponerende kompetanse på musikkfeltet iløpet av de siste ti årene

ikke vær redde for å delta, dere er i trygge hender

 

Her trengs det opplæring ser jeg, vi kan da ikka ha en ufaglært sensor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hurr durr, hurr durr.

 

Hahahaha. Oh, the pain. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har lest hele tråden, men har vårt kjære orakel lyst til å dele ut sine yndlingsband så vi kan fortelle han hvor mye han er verdt som menneske? :)

dette har jeg svart på tidligere

 

svaret er nei

 

Musikkunskap meg i ræva Immanuel Kant... Gå å grøftpul en neger.

hurra!

Lenke til kommentar
Her trengs det opplæring ser jeg, vi kan da ikka ha en ufaglært sensor.

det mest sannsynlige scenario er nok at grunnen til at sensors kjennskap om de nevnte band er begrenset har sammenheng med at de nevnte band er av svak kvalität

Eller at sensor er det vi på engelsk kaller "biased"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Skjønner ikke hva Immanuel har imot Jefferson Airplane og Daft Punk, da disse to utgjør en stor rolle i musikkhistorien, og personer som hører på disse er gjerne mennesker som er ganske frisinnede og liberale.

 

edit: kanskje ikke stor rolle, men heller merkverdig.

Endret av Slettet+132
Lenke til kommentar
Her trengs det opplæring ser jeg, vi kan da ikka ha en ufaglært sensor.

det mest sannsynlige scenario er nok at grunnen til at sensors kjennskap om de nevnte band er begrenset har sammenheng med at de nevnte band er av svak kvalität

 

 

 

Mener du altså at publisitet er et mål på kvalitet?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva Immanuel har imot Jefferson Airplane og Daft Punk, da disse to utgjør en stor rolle i musikkhistorien, og personer som hører på disse er gjerne mennesker som er ganske frisinnede og liberale.

 

Ja, Daft Punk har utvilsomt spilt en veldig stor rolle i musikkhistorien. Nigga what?

Lenke til kommentar
Ettersom det er helt basert på hans subjektive meninger og hver band sannsynligvis er verd 2.0 poeng, 10 poeng? (Det jeg liker er best lissom ;))

tillat meg å sitere meg selv: The wish to talk to God is absurd. We cannot talk to one we cannot comprehend — and we cannot comprehend God; we can only believe in Him.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132
Skjønner ikke hva Immanuel har imot Jefferson Airplane og Daft Punk, da disse to utgjør en stor rolle i musikkhistorien, og personer som hører på disse er gjerne mennesker som er ganske frisinnede og liberale.

 

Ja, Daft Punk har utvilsomt spilt en veldig stor rolle i musikkhistorien. Nigga what?

Nigga what, house eh?

Lenke til kommentar
Her trengs det opplæring ser jeg, vi kan da ikka ha en ufaglært sensor.

det mest sannsynlige scenario er nok at grunnen til at sensors kjennskap om de nevnte band er begrenset har sammenheng med at de nevnte band er av svak kvalität

Eller at sensor er det vi på engelsk kaller "biased"

The wish to talk to God is absurd. We cannot talk to one we cannot comprehend — and we cannot comprehend God; we can only believe in Him.

Lenke til kommentar
The wish to talk to God is absurd. We cannot talk to one we cannot comprehend — and we cannot comprehend God; we can only believe in Him.

Altså er ikke du gud. For deg går det an å snakke med. Og vi kan verken forstå deg eller to på deg. Btw. du snakker med en erkehedning så ikke trekk inn gud. ;)

Lenke til kommentar
Her trengs det opplæring ser jeg, vi kan da ikka ha en ufaglært sensor.

det mest sannsynlige scenario er nok at grunnen til at sensors kjennskap om de nevnte band er begrenset har sammenheng med at de nevnte band er av svak kvalität

 

 

 

Mener du altså at publisitet er et mål på kvalitet?

du våger deg å stille spørsmålstegn ved orakelets ufeilbarlighet

 

for dette, vil du straffes

 

The wish to talk to God is absurd. We cannot talk to one we cannot comprehend — and we cannot comprehend God; we can only believe in Him.

Altså er ikke du gud. For deg går det an å snakke med. Og vi kan verken forstå deg eller to på deg. Btw. du snakker med en erkehedning så ikke trekk inn gud. ;)

Enlightenment is man’s leaving his self-caused immaturity. Immaturity is the incapacity to use one's intelligence without the guidance of another. Such immaturity is self-caused if it is not caused by lack of intelligence, but by lack of determination and courage to use one's intelligence without being guided by another. Sapere Aude! [Dare to know!] Have the courage to use your own intelligence! is therefore the motto of the enlightenment.

Lenke til kommentar
Jeg må väre mest verdt av alle med denne uber listen:

 

Pink Floyd

Jimi Hendrix

Radiohead

Rolling Stones

The Beatles

y: stones, hendrix, beatles, zzz

n: floyd (20. person?)

 

ditt menneskeverd: 5.4

 

1. Bruce Springsteen

2. The Eagles

3. R.E.M

4. Linkin Park

5. Postgirobygget

y: tidlig rem

n: postgirobygget (passer bra til avataren din), linking what, eagles (holocaust), springsteenfenjkfd, rem

 

ditt menneskeverd: 0.3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...