Gå til innhold

-LØST-Internett slutta fungere med Zonealarm på


Anbefalte innlegg

Plutselig sluttet internett å virke mens brannmuren zonealarm er på. Jeg slo av brannmuren og da fungerte internett. Så avsinstallerte jeg programmet for å se om det fungerte da, men det gjorde ikke det. Hva skal jeg gjøre nå? Hva kan feilen være?

Dette skjedde etter at jeg skulle restarte datan og den ville ikke boote opp igjen, så jeg slo av og da boota den opp, men da fungerte altså ikke internett..

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Plutselig sluttet internett å virke mens brannmuren zonealarm er på. Jeg slo av brannmuren og da fungerte internett. Så avsinstallerte jeg programmet for å se om det fungerte da, men det gjorde ikke det. Hva skal jeg gjøre nå? Hva kan feilen være?

Dette skjedde etter at jeg skulle restarte datan og den ville ikke boote opp igjen, så jeg slo av og da boota den opp, men da fungerte altså ikke internett..

 

Bruker du XP og har installert dei siste oppgraderingane? Ein annan forumbrukar hadde også problem med Zonealarm:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=979299

Lenke til kommentar

Problem løst?

 

Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på p_edit.gif i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du:

[LØST]

foran emnetittelen din.

 

Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen

 

Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i.

 

-Surf trygt-

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Dette er ikke helt løst for nå installerte den faenskapet igjen! Plutselig boota datan for den hadde installert det og nå funker ikke inett igjen. Hva skal jeg gjøre for at den ikke installerer den oppdateringen etter jeg har sletta den?

 

Brukte Zonealarm mye før, hente seg at oppdateringene deres var litt kranglete når de kom.

Så det lønner seg å uninstalere Zonealarm helt, og deretter legge inn den siste versjonen som fungerte på pc'n din.

 

Men det er ikke så lett å kvitte seg helt med Zonealarm, alt må bort. Når du bare bruker den vanlige uninstalleren så henger mye igjen.

 

Men du kan prøve oppskriften som ligger her:

http://forums.zonealarm.org/zonelabs/board...essage.id=79018

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...