Gå til innhold

Winamp 3


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Winamp 2.81 er mye bedre enn nyeste winamp, synes jeg hvertfall. "J" funksjonen, hvor du bare trykker på J for å hoppe til akkurat den sangen du trenger, forsvant med winamp 3, også er winamp 3 myyyye tregere i oppstart, og når man f.eks. sjekker gjennom sanger for å se om ID3 taggene er i orden så tar det en evighet med WA3.

 

Personlig er jeg heller ikke så begeistret for playlist / media library greiene i den nye winampen, men det kommer vel mest ann på hva man er vandt med...

 

-Benjamin-

Lenke til kommentar
Jeg kjører Winamp 3, men alle sier at Winamp 2.8 er mye bedre. Hvorfor det?! Winamp 3 er mye finere å se på!  :shrug:

 

Så lenge du ikke savner noe så er det jo bare å fortsette med det...

Selv venter jeg i spenning på neste versjon av Winamp 3. Noen av grunnene er:

Når man drar en mappe inn i playlist så tar den også med filene som ikke er lydfiler. Den er treg. Den trenger noen forbedringer av funksjonen for å ha flere playlists samtidig.

 

Når de får rettet opp noe av dette så blir den nok en killer.

Lenke til kommentar
Liker Winamp 2.81 best jeg óg... at Winamp-folka fjerna "J"-funksjonen i versjon 3, til fordel for en annen 'ekkel' funksjon, er teit! :-?  

 

Holder meg til 2.81; raskere, enklere, er mest vant til den! :)

 

Du har så rett så rett.

Dessuten tar winamp3 alle formater, ikke bare musikk, så jeg måtte kode alle video-filer til media playeren igjen.

Klikker når jeg henter hele "my downloads" mappa vettu.

 

Winamp=musikk

Media Player=film

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...