Gå til innhold

Service-tid hos Elkjøp/Deltaservice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er du i verden? Hvilket merke er det? Fra butikken vår tar slike ting ca. en uke på SE og Nokia, + enkle Samsung, LG og Motorolating. Ting blir fort mye mer hårete når de må til Deltaservice dog, inntrykket mitt er at de bruker sinnsykt lang tid på ting. Men så ligger vårt serviceverksted i Åsane rett utenfor Bergen (butikken ligger i Bergen sentrum), og det kommer en kar minst tre ganger i uken og henter og leverer telefoner.

Endret av HaraldCL
Lenke til kommentar
Sitter akkuratt nå og forbereder en ny reklamasjonsrunde grunnet lang servicetid til div produsenter.

Hvor lang tid aksepterer du da? Er tross alt sommer, og også serviceverkstedene har teknikere som tar ferie. Merkelig nok er det i feriene brukerne har det travelt med å få reparert telefonene sine.

"Trenger den tilbake fredag, for da reiser jeg på feire". Hørt den før?

Lenke til kommentar

Hei Pologutt!

 

Ser du bor i Oslo :) Der er det jo flere drop-in verksteder! Har selv brukt Mobilfiksern som ligger ca vegg i vegg med Spaceworld i storgata. Det er ca et steinkast ifra Oslo City . Der kan de fikse på dagen imot et lite ekspress gebyr :) Husk bare å ta med kvittering for mobilen.

 

mvh

Torbjørn :)

Lenke til kommentar
Sitter akkuratt nå og forbereder en ny reklamasjonsrunde grunnet lang servicetid til div produsenter.

Hvor lang tid aksepterer du da? Er tross alt sommer, og også serviceverkstedene har teknikere som tar ferie. Merkelig nok er det i feriene brukerne har det travelt med å få reparert telefonene sine.

"Trenger den tilbake fredag, for da reiser jeg på feire". Hørt den før?

Jeg bortforklarer den siste der daglig, og sier rett og slett at teknikerene er mennesker de og, og de har krav på minst tre uker sammenhengende ferie.

De telefonene det reklameres på nå er over to mnd gamle ordrer. Du må vel være enig at det da begynner å bli litt i lengste laget?

Lenke til kommentar
Er vel ikke spesielt mange telefoner som må repareres i ferien. Om verkstedene har ferieavikling, skal jo egentlig ikke gå utover forbrukerne. Man stenger ikke butikker heller, selv om noen av de ansatte har ferie. Da må andre jobbe mer.

Det er rektig at det egentlig ikke skal gå utover kundene, men det gjør det likevel. Enhver kunde med litt vett, og medmenneskelighet, i skallen skjønner at mye er litt på halv tolv om sommeren. Dette spesielt i servicenæringen da det her merkes ekstra godt når en eller flere faste har ferie. Ekstrahjelper og vikarer kan ikke hendle alle saker like lett som de faste kan, om de i det hele tatt får lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...