Gå til innhold

Alternativ til Warlords Battlecry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg skal holde pusten mens jeg venter på WBC4, så:

- Finnes det andre spill i samme sjangeren (nærmeste jeg kan se er Warcraft - som jeg ikke liker)

- Hva kalles denne typen spill? Leste det en gang, men glemte det ut. Var noe slik som Hero based RTC, elns)

Takker for innspill og forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve Spellforce 2 GOLD (Spellforce 2 + Dragon Storm), jeg syntes dette spillet var veldig bra, du kan kontrollere flere helter samtidig, og bygge opp forsvar og slikt som I Warceaft, med masse forkjellige typer fra 4 raser osv, heltene har forkjellige linjer, kriger, magikker og andre, mørk og lys magi, med masse forkjellige rustninger og våpen, og virkilige tøffe rustninger, og heltene kan bli virkelig kraftig, kan til slut bli så kraftig at man kan ta ut 1 og opptil 3 samtidig titan alene, titan er den største og kraftigste enheten man kan bygge, det er god historie i spillet og mange film-sekvenser.

Dragon storm er en tillegspakke, når man begynner med den bynner man på lvl 10 trur jeg, og man kan bruke helten fra hovedspillet som kan være maks lvl til å spille i en slags Dragon Storm, med singelplayer quests. Det er god grafikk.

Du kan også prøve Overlord, det bra og artig også, jo mer ondskap du gjør, jo mere vokser piggen ut av ryggen din, hehe, Evil Prevails.

Mye rart i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...