Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plastisk kirurgi som 22 åring


Gjest Misfornøyd

Anbefalte innlegg

Gjest Misfornøyd

Hei. Jeg er en ung mann på 22 år som kunne tenke meg å fikse på et par ting i ansiktet.

Det første er nesen som er litt lang og krokete og det andre er at jeg har fått poser under øynene som ikke går bort.

Jeg ser konstant sliten ut og jeg er veldig lei dette.

 

Hva mener dere? Og hvor mye tror dere dette koster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening er det eneste som kan forsvare plastiske operasjoner at man virkelig trenger det. Og hvis du er så misfornøyd at det er et stort problem for deg så syns jeg det kan være en god idé. Er veldig imot sånne inngrep for å gjøre seg deilig, når man ikke trenger det. Men noen trenger det for å ikke føle seg som dritt. Pris kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Lenke til kommentar

Ikke fornøyd med egen nese heller, men tviler på at jeg gidder å operere da resultatet kan gjøre det enda verre. Det er aldri liksom én ting. Acne, hårfarge, nese, smil. Whatever, det suger å ikke vinne det genetiske lotteriet. :(

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Jeg får nok søvn, men jeg har levd et hardt liv. Det er ikke snakk om narkotika eller noe slikt, men rett og slett et emosjonelt hardt liv som allerede har satt sine merker.

 

Det med neseoperasjonen er noe jeg er villig til å ta risken på da jeg vil si at jeg ellers er ganske pen i ansiktet. Den skal bare rettes litt ut og jeg tror de gjør det ved å fjerne litt bein/brusk fra nesen.

 

Jeg føler veldig ofte at dette er et hinder for meg og jeg har gått singel alt for lenge nå. Vi snakker ikke uker eller måneder men år.

 

Å benekte at ytre skjønnhet har mye å si idag er løgn. Fokuset på dette er enormt nå og det har bare vokst mere og mere de siste årene.

 

Jeg skal prate med legen om dette.

Lenke til kommentar
Å benekte at ytre skjønnhet har mye å si idag er løgn. Fokuset på dette er enormt nå og det har bare vokst mere og mere de siste årene.

Jeg anbefaler sitatet i signaturen min.

 

Hele sitatet:

 

“The longer I live, the more I realize the impact of attitude on life. Attitude, to me, is more important than facts. It is more important than the past, the education, the money, than circumstances, than failure, than successes, than what other people think or say or do. It is more important than appearance, giftedness or skill. It will make or break a company... a church... a home. The remarkable thing is we have a choice everyday regarding the attitude we will embrace for that day. We cannot change our past... we cannot change the fact that people will act in a certain way. We cannot change the inevitable. The only thing we can do is play on the one string we have, and that is our attitude. I am convinced that life is 10% what happens to me and 90% of how I react to it. And so it is with you... we are in charge of our Attitudes.”

 

 

Selvtillit er vanvittig mye viktigere enn ytre skjønnhet -- du kommer langt med et smil og et

selvsikkert blikk.

 

Jeg er villig til å vedde på at grunnen til at du er singel er at du tviler på deg selv; ikke at du har et mindre pent utseende.

Endret av Idioteque
Lenke til kommentar
Selvtillit er vanvittig mye viktigere enn ytre skjønnhet -- du kommer langt med et smil og et

selvsikkert blikk.

 

 

Selvtillit er helt klart det vesentlige her, men hvis ansiktet ditt gjør deg lite selvsikker, er det vanskelig å opprettholde et ønskelig nivå av god kroppsholdning og selvsikkerhet. Poenget er at skjønnhet er med på å bidra til økt selvtillit.

Lenke til kommentar
Selvtillit er vanvittig mye viktigere enn ytre skjønnhet -- du kommer langt med et smil og et

selvsikkert blikk.

 

 

Selvtillit er helt klart det vesentlige her, men hvis ansiktet ditt gjør deg lite selvsikker, er det vanskelig å opprettholde et ønskelig nivå av god kroppsholdning og selvsikkerhet. Poenget er at skjønnhet er med på å bidra til økt selvtillit.

Du har selvsagt et poeng, men så lenge man jobber med holdningen sin, vil jeg påstå at det er mulig å opparbeide seg god selvtillit uten nødvendigvis å være den peneste i gata.

 

Ikke det at en holdningsendring er så forbanna enkelt, men det er en bedre vei å gå enn via kniven til en lege.

Endret av Idioteque
Lenke til kommentar
Gjest Misfornøyd

Jeg skjønner hva du sier Idioteque og det er mye sannhet i det, men saken er at for noen år siden ble det slutt med dama og jeg falt i en dyp depresjon og har ikke klart å ''reist'' meg helt etter det.

Jeg har til tider mye selvtillig, kanskje litt for mye, men mesteparten av tiden har jeg dårlig selvtillit og det er veldig vanskelig å få den opp.

 

Det virker som at hver gang jeg nesten er på beina igjen er det noen som trekker meg ned igjen.

''Drit i dem'' sier dere, men det er ikke lett når det er nær familie det er snakk om.

 

 

Sminke er forresten uaktuelt pr. dagd dato! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...