Gå til innhold

Warcaft 3 - Problemer ved custom game (Norton?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo!

Jeg instalerte nylig Warcraft 3 og logget meg på battle.net. Problemet er bare det at hele spillet fryser når jeg skal joine et custom game eller en "vanlig" multiplayer kamp. Jeg har så klart en ekte versjon av spillet. Mistenker at problemet ligger ved Norton antivirus 2008, ettersom man må godkjenne spill før man kan spille online.

Som sagt fryser ALT seg når dette skjer.. jeg ser Norton dukker opp på linja nede, men får ikke trykket på noe som helst. Ergo får jeg ikke godkjent det :)

Kan noen hjelpe meg med å godkjenne et spill gjennom Norton 2008 gjennom Norton selv? (uten å vente på å få "godkjennings pop-up'en")

Kjører Vista om det skulle ha noe å si

Endret av Beregorn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :)

vel som sagt så låser maskinen seg 100% når ting klikker. Så kan ikke trykke på noe som helst :( må restarte maskinen

Så om noen kunne fortelle meg hvordan jeg kommer meg inn på godkjennings lista gjennom Norton i seg selv hadde jeg blitt veldig glad :D

Skrevet

Kjører ikke NAV '08 selv, men fant denne gjennomgangen:

1. To access the firewall settings, open Norton AntiVirus, and then click on the "Norton AntiVirus" tab at the top of the window.

2. Next, click on the "Options" button in the left side of the window, and choose "Norton AntiVirus.

3. Next, click on the "Real-Time Protection."

4. Click on the 'Internet Worm Protection."

5. Click on the 'Program Control" button. Click the "Add" button and then navigate to the executable for the application you are trying to control. Repeat this step for all applications that you want to protect from Inbound attacks. Click "Ok" when you are finished.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...