Gå til innhold

Jenter med hår på armene


Anbefalte innlegg

Mannlig svette er naturlig, men at de skal gå rundt som stinkbomber har jeg aldri sagt...

Jeg har heller aldri sagt at jeg syntes det er fint at jenter skal la alt hår gro...

 

Det jeg mener er: Dusj regelmessig, ta på deodorant om nødvendig og fjerne hår som man føler seg ukomfortabel med (noen jenter/damer føler seg kanskje komfortabel med synlig hår under armene, men man kan jo kanskje tenke på at det ikke alltid er like hyggelig for andre. But then again: det går ofte også an å holde litt avstand fra "sånne" mennesker:)

 

Men å dusje mange ganger om dagen, fjerne nesten alt som heter hår, og spraye seg ned med diverse produkter, syntes jeg personlig er unødvendig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hår på armene. Ikke faen om jeg gidder å fjerne det :!: Har hår på lårene også. Det er fint synes jeg.

 

Eh, du er jente? Armene er null problem, men lårene takler jeg ikke. Det er ikke pent.

Er det sånn at alle virkelig har problemer med at jentene har hår på fitta? Jeg synes ikke det er noe galt, bare det ikke er en busk. Hvis det er kortet ned litt sånn at det er under kontroll synes jeg det til og med er pent. Men det vil ikke si at jeg misliker helt bare fitter heller.

Lenke til kommentar
Jeg legger kjapt merke til det, i hvert fall. Enda mer flatterende er det med dunhår på korsryggen, gjerne som krydder over en herlig tribal formet som et hjerte eller tilsvarende.

 

 

Så med andre ord: Jenter skal ikke ha hår på andre stedene enn:

 

- Hodet

- Øyebryn

- Øyevipper

 

Resten skal helst være glattere enn en barnerumpe, om jeg har forstått riktig. Og dette skal selfølgelig opprettholdes til alle døgnets tider. Virkelig, det må være strevsomt å være kjæresten din.

Lenke til kommentar

Seriøst Loeve, livet ditt kommer til å bli ganske så trist....

Etterhvert som du blir gammel, kommer damene HELT sikker til å bli lei deg (du får deg kanskje en eller annen hore, men de gjør det KUN for betaling, ikke for at de faktisk har lyst på deg)....Men du får vel bare kjøpe deg en oppblåsbar knulledukke, det må jo være midt i blinken! :D Snakker ikke og best av alt; hun er hårløs! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt kjæreste og ikke var nazi på at hun skulle barbere seg overalt, kunne jeg latt det gå med hår på de fleste steder. Men leggene burde hun helst holdt rene for å hår, altså, dama bør barbere leggene ofte slik at de alltid er hårløse.

 

Ellers så dør jeg ikke om hun har hår på armene og fitta, og litt dun på ryggen. Hun kan gjerne ta dem engang i blandt for å gi meg hyggelige overaskelser, men vil ikke presse noen som helst til å stelle så mye med seg selv. Mennesker er trossalt ikke barbiedukker.

Lenke til kommentar

Det er vel veldig få jenter som har mange, store og stikkende svarte hår på armene, er det ikke? Har aldri sett et eneste tilfelle av den grusomme beskrivelsen, på yngre jenter, 25-, hvertfall. På eldre damer derimot, men de lever ikke evig, uansett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Hår på armene er da helt normalt! Det er verre med de som barberer armene, for så å glemme av det en stund. DA snakker vi stikkende hår da. Selvfølgelig, noen er mer hårete enn andre, men det er da helt opp til en selv å fjerne det eller ikke. Vi jenter bør derimot fjerne barten. Ikke bare brunetter og andre med sterk hårvekst men også de med lyse dun. Det vises faktisk godt på nært hold, uansett.

Lenke til kommentar
Det er vel veldig få jenter som har mange, store og stikkende svarte hår på armene, er det ikke? Har aldri sett et eneste tilfelle av den grusomme beskrivelsen, på yngre jenter, 25-, hvertfall. På eldre damer derimot, men de lever ikke evig, uansett...

 

Det er ikke svart stikkende hår enkelte her mener jenter skal ta vekk, men alt av hår, til og med hår som man ikke kan se:P Idioti!

Lenke til kommentar
Det er vel veldig få jenter som har mange, store og stikkende svarte hår på armene, er det ikke? Har aldri sett et eneste tilfelle av den grusomme beskrivelsen, på yngre jenter, 25-, hvertfall. På eldre damer derimot, men de lever ikke evig, uansett...

 

Det er ikke svart stikkende hår enkelte her mener jenter skal ta vekk, men alt av hår, til og med hår som man ikke kan se:P Idioti!

 

Men i begynnelsen av tråden, ble det fastsatt at det var svarte stikkende hår det var snakk om. Jeg d*iter i hva alle andre synes, jeg følger tråden :)

Lenke til kommentar

On-Topic: Litt hår på armene, som i at man knapt merker det, er greit på jenter. Mye hår på armene er derimot ganske turnoff, men dette kommer jo også an på fargen, tykkelsen ol. Mye blonde dun på armene som knapt merkes er ikke noe særlig ille. Svart, tykk hårvekst derimot er mindre digg.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...