Gå til innhold

Brus som skulle ha blitt solgt i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tommy: Jeg har faktisk sett Mountain Dew her en gang. De hadde det inne en liten stund på en butikk her i Bodø som når er nedlagt. Prøvde det, men det smakte supersøtt skvip :p

• 3 måneder senere...
Skrevet

I min by selger de Dr Pepper kun på kino, noe jeg synes er svært negativt. Heldigvis bor jeg nærme grensa til Sverige, men uansett. Få det inn på matbutikkene!

Skrevet
Finn deg en Ultra. Lurer på om jeg ikke har sett det på Mega også. Evt. Meny. Husker ikke hvilken av de.

Hos meg selger de Dr. Pepper på Meny. Personlig så hater jeg den brusen, i tilleg til at den er dyr.

Skrevet
Finn deg en Ultra. Lurer på om jeg ikke har sett det på Mega også. Evt. Meny. Husker ikke hvilken av de.

Ultra og Mega har de ikke her. Men vi har Meny, skal sjekke.

Skrevet

Fanta wild berries er digg. Noen som har smakt fantaen i Sverige? Den er mye mye bedre enn i Norge. Den i Norge har en forferdelig em smak. Finnes det ikke fanta med smak av grønt eple? Skjønner ikke hvorfor det er flere typer fanta her. Når jeg ser i hyllene på butikken så er liksom 5 av 10 hyller i kjøleskapet cola. Synes cola er litt oppskrytt. Savner flere typer brus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...