Gå til innhold

Sydensanger du husker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en sang eller to som du har hørt på en typisk sydenplass, som du assosierer med syden og som du bare elsker å høre ?

Eksempel

Yves Larock- Rise Up

Den hørte jeg for første gang på Gran Canaria i januar... <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker en gang vi var på Tenerife og det var en slags aerobic i bassenget hver morgen. Da huske jeg de spilte en versjon av Country Roads av Hermes House Bands.

Husker den som om det var i går!

• 2 uker senere...
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

Magaluf 08!

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Skrevet
så morsomt.... er det ett godt minne eller vondt minne ? :p

Tja si det...

Når jeg var der syntes jeg sangen var veldig kul, men i ettertid hater jeg den. Kan ha noe med at musikk smaken min har endret seg.

Skrevet

For 4 år siden da den rumenske sangen Dragostea Din Tei var populær ble den spilt hele tiden på hotellet og restauranter på Tenerife. Også vaskedamee gikk og sang på den i gangene og i heisen. "Noma noma jej" eller hvordan sangen gikk.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Glemte denne, også Magaluf 08:

Gjest Slettet+12348972834
Skrevet

Uff, den ketchupsangen! Hadde aldri hørt den før, og den var jo bare såååååå kul! (dette var 2002/2003, husker ikke...)

Så kom jeg hjem. Så ble det høst. Så ble det jul. Og den var like populær i Norge enda. Herregud, noe så plagsomt!

Men slenger meg på Bamboleo ja, og selvfølgelig Lambada. De hulabarbiedukkene og alt mulig annet spiller jo den låta. Jeg vil også til syden!

Skrevet

Jeg har nylig vært i Tyrkia, der var det noen dødsbra tyrkiske techno sanger! De ble spilt ofte, på strendene også. Men jeg aner ikke hva de heter.. Noen som har vært der og vet navnet på noen av dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...