Gå til innhold

Klar for Lich King-beta? (PC)


Anbefalte innlegg

100% sikker på at det kun er i US da? står jo på wow-europe sia også, og det er, hvis jeg ikke tar feil, en europeisk side for wow i europa? står heller ikke no om at det kun er i usa (der)

 

shoot me if im wrong, ure allowed =)

 

EDIT gjorde litt researh, og fant denne @ www.worldofwar.net

The EU account page can be found here

The US account page can be found here but at the time of writing, the option isn't on the page yet for US accounts.

 

her sies det da klart at US registrering ikke engang er oppe, mens Wow EU funker... (sikkert en stund sia den posten blei laga, men alikevel)

Endret av SaNux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe når det er såpass mange som faktisk signer seg opp (typ hundre tusener?) så er jeg passe skeptisk til om jeg faktisk vinner..

blir det som å vinne i lotto feks? eller 25-50 kr på et flax lodd?

Endret av SaNux
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har send in søknad men det står bare "You have already opted in for a chance to enter the Wrath of the Lich King beta test." der. skal jeg bare fortsette å vente eller kan jeg gå på public testen å se?

 

 

How can you kill what have no life?

Endret av Rugaas91
Lenke til kommentar

Trykka på beta-knappen på my account, men har ikke hørt noe siden da. Så det gikk vel ikke det..har en kompis som har vært med i over ei uke nå, så de har vel folka de trenger foreløpig. Han fikk forøvrig en av beta-keyene som ble delt ut til bekjente av Blizzard-ansatte gjennom en guild-kompis.

 

Går ikke an å trykke den knappen mere enn en gang, da får du beskjed om at du allerede har meldt deg på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...