Gå til innhold

[AoC]"En fantastisk reise" ødelagt av en skrotdårlig destinyquest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan være slik spoiler eller noe for noen, dvs at jeg vil avsløre litt innhold i lvl 80 destiny questet (som ikke er stort). Bare så dere vet det. Dette er ikke noen avsløring av hvordan man gjennomfører questet, det sier seg jo selv.

Ja så ble man endelig 80. Det har vært gøy, veldig gøy. Mange dungeons, masse kvesting sammen med folk. Rett og slett storfornøyd er jeg.

Men så kommer lvl 80 destiny questet. Selve rosinen i pølsa. Jeg trodde detta skulle være litt storslagent, men nei.

Det er snakk om da vi har kommet til dette rommet der man skal "aktivere" små pillarer på siden av det jeg syns ligner på en enorm steinmaske som "henger" over et enormt hull.

Dere som har gjort det vet hva det er snakk om.

Anypooh, det kommer 3 bølger med fiender etter at man har aktivert 1. Og disse må man jo ta seg av.

Den første serien med fiender er greie, melee mobs med stun og knockbak (shocker ...).

Men så kommer den andre. 4 caster med minions per bølge. Castere er som kjent OP npc's. Men her spawner jo selvfølgelig bølgene nesten på hverandre iløpet av sekunder. Så nå snakker vi minimum 8 castere og 8 minions som man må ta seg av. Litt verre. Kan jo bli 12 og, veldig tilfeldig egentlig.

Jeg pop'er det jeg har av pots og cooldown spells, men som PoM (spar meg det OP snakket) er det vanskelig å samle castere og gjøre skade slik jeg gjør skade best. Det blir ikke lettere når alle minionsa lager en ring rundt meg slik at jeg ikke kan røre meg. Da er man sjanseløs.

Det skal nevnes at man får en buff som gjør at man tar mye mindre skade, men dog, helsa mi renner ned med pots og hots på meg. Føler meg nokså sjanseløs.

Nå føler jeg at jeg faktisk kan å spille PoM. Jeg vet hvordan jeg skal gjøre skade, heale osv. Så at dette er tilnærmet umulig føler jeg blir på kanten til for dumt. Men nå har det seg slik at jeg har klart dette 2 ganger av x antall forsøk.

Da skjer det utrolige!!! Jeg løper til neste pillar for å gå videre, men faller plutselig død om. Mister all helsa mi på en gang.

Fantastisk, absolutt fantastisk. Håper virkelig at noe faktisk er alvorlig galt slik at andre kan slippe dette. AoC falt 2 hakk etter dette :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skrev i andre posten. Det kan være du ikke har fått med deg at Grim Grey God angriper deg? Det sies vel i den lille cinematic greia med han mannen som plutselig kommer frem etter du har tatt et par av pillarene. De slo meg som necromancer for alt fra 1000 til 3000damage, noe som gjorde meg så og si død hadde jeg ikke buffet meg selv med alt av vann og mat osv.

Ble selv litt skuffet av guden, så litt for meg azreal(eller hva nå enn han heter i D2) men egentlig så kan man vel ikke forvente seg så mye, en gud er en gud om han ser møkka ut eller ikke. Denne guden er ikke fult restaurert og relativt lett å banke når 1 person kan gjøre det :)

Skrevet (endret)

Jeg er jo fullt klar over dette. Hallo? Poenget er at jeg står bak veggene ved kistene, får fortsatt knockback og jeg mister 100% helse.

Først: Han GGG bruker ufattelig lang tid på å snakke med meg. Rart med det er det at det er ca 10 sekunder mindre enn hva som er igjen av magic resist buffen man får. Svært mystisk.

Andre: Den første kb bølgen kommer når jeg er i cinematic og effekten kommer med en gang cinematic er ferdig. Er jeg heldig dør jeg ikke. Har død 50% av gangene her.

Tredje: Bølgen treffer meg uansett. Står som sagt bak veggene, og får kb effekten på meg. 10 sekunder senere faller jeg om og dør. Da tar jeg plutselig over 3700 skade som er helsa mi. Combatloggen sier: Stranger hits you for 5004.

Endret av bandreas
Skrevet (endret)

Hele poenget med et spill er at det ikke skal være lett. Man skal irritere seg litt og prøve flere ganger før man får det til. Ellers ville det ikke vært et bra spill.

Endret av atomtissetasen
Skrevet
Jeg er jo fullt klar over dette. Hallo? Poenget er at jeg står bak veggene ved kistene, får fortsatt knockback og jeg mister 100% helse.

Først: Han GGG bruker ufattelig lang tid på å snakke med meg. Rart med det er det at det er ca 10 sekunder mindre enn hva som er igjen av magic resist buffen man får. Svært mystisk.

Andre: Den første kb bølgen kommer når jeg er i cinematic og effekten kommer med en gang cinematic er ferdig. Er jeg heldig dør jeg ikke. Har død 50% av gangene her.

Tredje: Bølgen treffer meg uansett. Står som sagt bak veggene, og får kb effekten på meg. 10 sekunder senere faller jeg om og dør. Da tar jeg plutselig over 3700 skade som er helsa mi. Combatloggen sier: Stranger hits you for 5004.

Nei, men da er det som du sier antageligvis noe som er galt. Vet ikke om du har gjort dette, men prøv igjen senere idag. Kanskje du var uheldig å fant en ny bug. Kanskje de bare har gjort questet vanskeligere, for det var egentlig alt for lett slik det var. Hørte litt klaging på det selv av en som skulle ta questet i guildet i går, kan jo være sist patch snek inn en liten buff til den guden.

/petition og skift petition class til å si at du er stuck, så er det første pri for GM, men ikke sikkert akkurat den GMen får hjulpet deg med en slik ting da.

Skrevet

dauva et par gang på de casterne men ellers var det jevnt over lett men har meget bra armor og våpen, men det er nå en solo quest også da. hørt om mange som sliter skikkelig der så trur ikke de skal gjøre det så altfor mye verre menmen..

Skrevet

skjønner ikke helt at man kan ha problemer med den questen der? du får jo evig med syke buffs som du kan ta om og om igjen.. hadde vel 8 buffs som gjorde meg umulig å drepe på siste del iallefall.

Skrevet

fant ut om de buffsa etter litt om og men heh :) men har snakket men et par som ikke ante at de fantes og de slet med den questen som er forståelig..

Skrevet

Jeg var guardian og klarte dette etter X forsøk selv, det var frustrerende men jaggu det var deilig å endelig klare det hele når man skjønte hva man måtte gjøre.

Du har ikke tenkt på å "pulle" de første 3 casterne vekk fra sin plass da, slik at de andre ikke "spawner" i nærheten i starten. På den måten kan du jo bare drepe 3 og 3, noe som ikke er allverdens.

Det hjelper ikke å stå bak veggen, du må stå inntil veggen mot "guden".

Skrevet
Jeg var guardian og klarte dette etter X forsøk selv, det var frustrerende men jaggu det var deilig å endelig klare det hele når man skjønte hva man måtte gjøre.

Du har ikke tenkt på å "pulle" de første 3 casterne vekk fra sin plass da, slik at de andre ikke "spawner" i nærheten i starten. På den måten kan du jo bare drepe 3 og 3, noe som ikke er allverdens.

Det hjelper ikke å stå bak veggen, du må stå inntil veggen mot "guden".

..tja som den steinalder DT tanken jeg er så tok jeg en /charge rett inn i flokken med casters lol! :) men klarte det andre gang.

Skrevet

Ang. buffs så pleier som regel GGG å vente til det er igjen 5-10 sekunder av den andre buffen man får slik at jeg aldri har den etter jeg har snakket med GGG. Skrev jo det tidligere...

Og svært skjeldent kan jeg pulle dem 3 og 3 ettersom alle har spawnet samtidig i en schwær klynge.

Uansett, det som dreper meg og ødelegger hele skiten er jo det at jeg plutselig blir one shotta av ingenting. Det er ikke en utfordring som noen skrev her, det er latterlig.

Skrevet (endret)

Liten oppdatering på destiny questet. Kom meg til 5. kista ved hjelp at 5 min cd spellen som PoM's har. Imun mot all skade i 10 sekunder. Men da skjer jo dette her. Noen som fortsatt mener ting er som det skal? Se bilde

222252.jpeg

Tar ikke skade den gang. Bare dør.

Endret av bandreas
Skrevet
Liten oppdatering på destiny questet. Kom meg til 5. kista ved hjelp at 5 min cd spellen som PoM's har. Imun mot all skade i 10 sekunder. Men da skjer jo dette her. Noen som fortsatt mener ting er som det skal? Se bilde

222252.jpeg

Tar ikke skade den gang. Bare dør.

Du har jo veldig lite HP til å være på level 80. Jeg har over 3000 HP på level 68 og jeg har til og med mer mana enn deg. Bruker du buffs i form av diverse spells som varer i 1 time samt gjenstander du kan spise og drikke og øker maks mana og maks helse. I tillegg kan du drikke potions før du starter kampen.

Skrevet

Stemmer. Når man dør forsvinner buffs. Har 3700 helse egentlig. Selv om jeg også på dette tidspunktet hadde en 2500 helsebuff. Altså 6200 helse.

Skrevet (endret)

Ja, ting er som det skal, prøv på nytt med en annen fremgangsmåte.

Slutt å syt pga du ikke får det til, det er andre folk som har klart det før deg så skjerpings!

Jeg kan jo se på bilde ditt at du har stått feil..

Endret av o(O)phus
Skrevet

Da kan jeg bare opplyse deg om at jeg på bildet har stått bak der og er på vei opp igjen til guden for å aktivere den 5. statuen.

Altså, jeg har ikke stått feil. Jeg bare dør når jeg løper ut igjen. Gudene vet hvorfor.

Har klart questet nå, kun pga. PoM dmg imunity spell, slik at jeg kan løpe opp strekka der uten å plutselig falle død om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...