Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg liker ei som er veldig mye mindre en meg=/


Gjest Anyonym

Anbefalte innlegg

Om en fyr i 20 åra hadde kommet inn døra mi, hånd i hånd med min tenåringsdatter, så kan du være trygg på at jeg hadde lagd et helvete uten like for han, ingen 20 åring skal tafse på tenåringen/barnet mitt, ÆSJ! :mad: Spiller ingen rolle om dattera mi hadde vært hodestups forelska eller om de hadde sagt "vi har jo ikke tenkt å ha sex".. Jeg hadde gjort alt for å holde han unna dattera mi.

 

Tenårings datter kan være så mangt. En 19 åring er tenåring, så her mener jeg du ordlegger deg veldig galt.

 

Over til dere andre som er så glad i småjenter. Pass dere litt. Pluttselig møter dere på en far som ikke synes dette er morro, å da kan dere fort ende opp på ett aldri så lite sykehus besøk.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest blbla-
Du skjønner ikke, har man lest mange av Melismas poster så ser man at hun er uberfiksert på sex. Hun klarer til og med å si at for henne så er nakenhet = kun noe som er seksuelt. Så da går jeg også utifra at når jenter dusjer sammen (eller gutter) så er det seksuelt også da kanskje? OT, men sant.

 

Slutt og drit deg ut da.. skal du ta kommentarer jeg har laget i andre tråder som handler om noe helt annet ut av sammenhengen og vri det om til at jeg er sexfiksert? :wow: Slutt og gjem deg bak anonymt nick når du skal slenge sånne sånne kommentarer...

 

Hun går sikkert utifra at hvis man er sammen med noen. ja da må man selvsagt ha sex. Når jeg var sammen med en for 10 år siden, jeg var 16. hun var 15. så var vi faktisk sammen i godt over et år før vi hadde sex, det var da hun følte seg klar for det. Det er faktisk ikke en selvfølge at noen må ha sex, og det går fint an å være sammen noen uten å ha sex, men nå skal vel den altvitende melisma informere om oss at dette er feil, og at hun som altvitende kan dette litt, det er sånn alle diskusjoner hvor hun deltar, ender opp med. :)

 

 

Det er helt annerledes med to jevnaldrende skjønner du,, Verste jeg veit er forumbrukere som er bitre over gamle diskusjoner og drar det inn i nye tråder,, det blir helt ut av sammenheng. Ihvertfall når de ikke viser hvem de er..

 

 

Slik jeg har oppfattet det så vil hun anmelde det med en gang, bare hun får høre at en eldre fyr er sammen med hennnes 15 år gamle datter, og det er noe jeg er bombesikker på, hun vil gå utifra at han har hatt sex med henne.

 

Synd at det er sånn, men sånn er bare. :_)

 

 

Om en fyr i 20 åra hadde kommet inn døra mi, hånd i hånd med min tenåringsdatter, så kan du være trygg på at jeg hadde lagd et helvete uten like for han, ingen 20 åring skal tafse på tenåringen/barnet mitt, ÆSJ! :mad: Spiller ingen rolle om dattera mi hadde vært hodestups forelska eller om de hadde sagt "vi har jo ikke tenkt å ha sex".. Jeg hadde gjort alt for å holde han unna dattera mi.

 

 

Hva var det en annen bruker oppfordret deg til å gjøre? Ikke komme med ting som "vettu", "skjønner du" osv. Som at du vet bedre enn andre, for det gjør du f meg ikke. Hvis noen driter seg ut her så er det faktisk deg.

 

Det har aldri vært snakk om at OP skal være intim med jenta, men derimot sammen med, du ser forskjellen, ikke sant? Og til og med nå, i en alder av 26 har jeg null problem med å vente til damen er klar for det selv. Problemet med hver diskusjon du deltar i så virker det som at du sitter der med en magisk kule, som en eller annen spådame, som _vet_ alt som kommer til å skje, og det må du faktisk slutte med, hvis ikke så vil folk gi opp å diskutere med deg.

 

Problemet er at du sliter med å innse at det faktisk går an for en på 20 å forelske seg i en på 14. Men nå kommer vel du med det vanlige svadaet om at det er sikkert bare utnytting, og kun for å ha sex, og det viser hvor lite du er villig til å høre på det folk prøver å fortelle deg.

 

Ta dette med Manfred, burde ikke det være et bevis på at det ikke var snakk om å utnytte? De er forlovet! Og jeg har hørt om mange lignende saker, hvor det definitivt ikke har vært snakk om å utnytte. Og man kan jo begynne å lure på denne breie definisjonen av barn. Man setter ikke barn i fengsel vet du, men man faktisk bli dømt som voksen når man er 15, og røyk, ja det er man ikke voksen nok til å kjøpe før man er 18, for å ikke snakke om Alkohol, the list goes on.

 

Det er ingen som sitter med en mal på hva en 15 åring føler, og hvor moden hun eller han er. Det er mange 15 åringer , eller yngre for den saks skyld som er mer modne enn det noen på godt over 20 er. Jeg har selv en kamerat, spør du meg burde han aldri vært i nærheten av jenter, han er både umoden og litt dum, liker ikke å si det men.

 

Jeg grøsser ved tanken på hva som skjer hvis han gjør en jente gravid. Han er jo utrolig barnslig til tider, på 3 klasse nivå, og ikke den smarteste i verden. Spør du meg så er ikke han egentlig klar for sex, men hva skal loven gjøre, forby folk som har litt lite IQ i å ha sex? Nei, og en på 14 kan faktisk være moden nok til det, uansett hva du sier Melisma.

 

Jeg er enig i at det er en stor aldersforskjell, og at man burde kanskje holde seg til en på egen alder, men skjer det, så skjer det. Og det verste jeg ser er når du skal klage på at det kun er utnytting av et "barn". Men du få ha dine meninger, så har jeg mine.

 

Og til slutt: Jeg gjemmer meg ikke bak et gjestenick med vilje, for jeg har nemlig ikke noe nick her på diskusjon. Jeg gidder ikke å melde meg inn og risikere at det sendes spam til min epost. Men jeg henger rundt, og følger med på diskusjonene, det gjør jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Til dere som sier at dere har vært sammen med jenter som er 13 år når dere er 18 osv.

Dere burde blitt grisebanka så hardt at dere ikke kunne stått på beina. Faens pedoer, JA pedoer.

Er man over 18 og er sammen med noen som er så unge så er man pedofil, det er ikke bare 40 åringer som er pedofile.

 

Stakkars lille mann, du vet vel ikke bedre? En på 18 som liker en på, ja 13, han er ikke pedofil. Det kalles hebifli, i og med at jenten er i puberteten. Pedofile tenner på preburtale barn, en på 13 er ikke preburtal. Du er kanskje klar over at hebifili gjelder opp til rundt 17 eller 18, og skulle du være rundt 20, og tenke at det ikke er så ille, så er du faktisk like "ille" som resten, du er i samme båt.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Merkelig at det bare er gutter som syns du skal kjøre på og HEIA HEIA....... :roll:

 

FAIL! Hadde du lest første sida er det også gutter som er imot dette (deriblant meg). Alder er en ting, men det er det at hu er opptatt som gjør saken verre, for min del. Dette blir kanskje litt for hard, men jeg lurer på mentaliteten til trådstarter. Å prøve seg på en under 16 samtidig som hun har type, og han selv er på min alder, høres ikke helt god ut.

 

"Dette blir kanskje litt for hard, men jeg lurer på mentaliteten til trådstarter. Å prøve seg på en under 16 samtidig som hun har type, og han selv er på min alder, høres ikke helt god ut."

 

Tenkte jeg måtte svare litt etter jeg har lest dette. ER det INGEN av dere som leser det jeg skriver eller er det bare jeg som ser dårlig? jeg har aldri prøvd meg på hu og Det har jeg sagt flere ganger samtidig som jeg også har sagt jeg har aldri tenkt på sex i denne samenhengen.. idioter sorry men les riktig neste gang gidder du?

 

og det faktum at hu er under 16 får meg til og tenke at det er sex Grensen dere tenker på den grensen jeg ikke har tenkt på...

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Pedo in the making. Æsj.

"hun er så liten og søt jo"

Det er ikke det samme med en 40 åring og enn 30 åring som blir sammen.

Hun har jo så vidt slutta på barneskolen! Hadde du vært 17, 18 så hadde det ikke vært så rart nå til dags kanskje, selv om jeg synes at det er ganske patetisk å gå på noen som er så mye yngre enn seg selv.

Hvis vi ser bort i fra alt det så er det uansett ulovlig å være sammen med en 15 åring når du er 23. Ikke kom her å si du ikke er ute etter sex, du er en 23 år gammel mann. (Hva aldern tilsier hvertfall, vet ikke helt på den mentale siden.)

 

*Hvis vi ser bort i fra alt det så er det uansett ulovlig å være sammen med en 15 åring når du er 23. Ikke kom her å si du ikke er ute etter sex, du er en 23 år gammel mann. (Hva aldern tilsier hvertfall, vet ikke helt på den mentale siden.)

*

 

Dette er ikke meg du refere til håper jeg?

1: jeg er 20-21 snart

2: jeg har sagt mange ganger nå at jeg er virkelig ikke ute etter sex...

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Til dere som sier at dere har vært sammen med jenter som er 13 år når dere er 18 osv.

Dere burde blitt grisebanka så hardt at dere ikke kunne stått på beina. Faens pedoer, JA pedoer.

Er man over 18 og er sammen med noen som er så unge så er man pedofil, det er ikke bare 40 åringer som er pedofile.

 

Seriøst du er 1 hakk unna klage personlig til diskusjon på Får mye dritt snakking...

 

vis du LESER så skjønner du vis du leser QUOTE til andre er du en idiot

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Tenkte jeg måtte skrive her litt mere siden det var så mange folk her med mange mange store ord =/ *sorry etter hva mange her tror er jeg vist dum mentalt virker det som* men altså nei min mentalitet har det helt fint;)

 

Og når det gjelder gjevnaldrene damer tror jeg at jeg skulle klart og få meg noe av det min første dame sånn ordentlig var faktis 2 år eldre en meg og vi ventet også lenge før vi hadde noen sex.. var vel en god del mnd og dette var når vi var 16-18 ca

 

Tingen er at dere fokusere på ting jeg har sagt ikke jeg er ute etter

 

Jeg er er ikke ute etter sex eller noe ungfrø får quik easy action ...

 

Jeg synes hu er veldig pen / søt / morsom / og jeg har sagt at jeg er litt fjortis selv pga det er sånn jeg er og trives...

 

Greit nok at jeg kan sikkert gjøre som de fleste av mine venner gjør vis det hadde vært bedre,

:gå ut på en fredags kveld drikke så mye at du ikke husker en dritt og våkne opp ved siden av ei jente du ikke husker navnet på høres veldig gøy ut =/:

 

får og si litt om meg da..

 

Jeg røyker ikke og kjøper vel så og si aldri røyk til mindreårige *har gjort det et par ganger tho*

 

Jeg drikker kanskje 1-2 ganger i mnd og da drikker jeg lite*ikke så veldig gla i det*

 

Tingen er at 90% av jentene på min aldrer gjør alle de tingene her,

Nei det er ikke hovedgrunnen til at jeg liker ei på 14-15 men tingen er at hu gjør ikke sånt / hu er søt / morsom / nydelig / alt med hu er fint og tja det er vel det... Dere får mene hva dere vil men La oss holde dritt snakken på et minimum til noen av dere...

Lenke til kommentar
Gjest lalala_nei
Den MÅTTE jeg bare kommentere. Du kjøper tobakk til alle som spør deg som er over 12 ??? Hva i all verden ? Hvorfor akkurat 12 ? Er det da du mener de er gamle nok til å vite om de vil røyke/snuse ?

Greit nok at de vil få det et annet sted om du ikke kjøper. MEn så la de få det et annet sted da! Så slipper du evt pes med foreldre og denslags.

Er da de fleste ungdommene begynner å drikke og feste og røyke og slikt der jeg kommer fra.

Helt normalt det, selv var jeg en sjenert drittunge og begynte ikke før jeg var 16-17, selv om alle venna mine gjorde det.

 

Og jeg kan godt innrømme at jeg er hebefil. Ingenting galt i det syns jeg. Bare se, men ikke røre fungerer også fantastisk :)

Lenke til kommentar

Når jeg leser alt du skriver, bekrefter du mine mistanker. Går i rekkefølge:

 

Selv om du aldri har prøvd deg på hu, så sier du ikke at du ikke vil og det gir oss tanker. Om du er ute etter sex eller ikke er ikke poenget, poenget er at hun er (altfor) ung og har type!

 

Så innrømmer du selv at du har fjortismentalitet. Da kan du ikke si at mentaliteten din er helt fin når du selv er 21. At du trives med den får være en annen sak, men det må være kjedelig å leve på et lavere plan enn man skulle ha gjort.

 

Beklager både på vegne av meg og andre medmedlemmer for dristige innlegg, men vi prøver ikke å dømme deg eller skjemme den situasjonen du er i. Vi prøver å rådføre deg, og andre lesere, på et dypere plan. For jeg syns ikke dette er så uskyldig som du tror. Jo, kanskje for deg fordi du tenker på et annet nivå (les: fjortismental), men da kommer vi andre inn og vurderer saken annerledes.

 

Det vil alltid komme en tid som krever forandring.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Når jeg leser alt du skriver, bekrefter du mine mistanker. Går i rekkefølge:

 

Selv om du aldri har prøvd deg på hu, så sier du ikke at du ikke vil og det gir oss tanker. Om du er ute etter sex eller ikke er ikke poenget, poenget er at hun er (altfor) ung og har type!

 

Så innrømmer du selv at du har fjortismentalitet. Da kan du ikke si at mentaliteten din er helt fin når du selv er 21. At du trives med den får være en annen sak, men det må være kjedelig å leve på et lavere plan enn man skulle ha gjort.

 

Beklager både på vegne av meg og andre medmedlemmer for dristige innlegg, men vi prøver ikke å dømme deg eller skjemme den situasjonen du er i. Vi prøver å rådføre deg, og andre lesere, på et dypere plan. For jeg syns ikke dette er så uskyldig som du tror. Jo, kanskje for deg fordi du tenker på et annet nivå (les: fjortismental), men da kommer vi andre inn og vurderer saken annerledes.

 

Det vil alltid komme en tid som krever forandring.

 

hehe skrev kanskje litt feil;)

Fjortismentaliteten min er på planen med at jeg passer inn med de ikke at jeg er de vis du skjønner?

 

Jeg har teit humor etc men jeg kan fint fungere som voksen og Dypere plan *leser voksne ord* neida men altså får og være seriøst det du sier nå / prøver og si nå er at du er får gammel grow up etc

 

Men det du glemmer er at ja jeg har litt fjortis i meg og er sånn jeg liker skulle ønske jeg var 14 igjen jeg var ingen skatt / jobb / regniner og tøyet vasket seg av seg selv magisk hehe..

 

Men selv om alt dette er i meg er jeg fremdeles voksen / voksen jobb / liv og klarer og diskuter både politik og det meste jeg er nok ikke noe mindre menneske en de på meg og det gjelder heller ikke min iq / mentalitet,

 

*Quote:men det må være kjedelig å leve på et lavere plan enn man skulle ha gjort.* fikk meg til og se litt rart på deg du vet det? altså lavere plan en det man "Skulle" ha gjort? så hvilken plan er det? den tiden jeg gjør som alle andre som er 20 eller den planen der jeg er som deg? / oppfører meg som deg? dristige innlegg må jeg si :)

 

Pointet: jeg liker hu ikke fordi hu er 14 / underage

 

Men fordi hu er pen / søt / morsom / har litt min humor / er veldig grei / og alt det normale som fører med seg at man liker noen men vis du også hadde lest så tenker jeg ikke seksuelt om hu aka jeg har ikke tenkt og gjøre noe på den fronten der før hu hadde vært langt over lovlig

 

Og vis du hadde lest litt mere av det jeg skrev ville du også vist at jeg har ikke tenkt og gjøre noe period *hvertfall ikke før hu gjør noe* når det kommer til og prøve meg på hu, dette var bare et innlegg jeg måtte få ned på Forumet pga jeg må få det ut / skrive om det ikke gjøre det ? så til dere alle Key word vis dere ikke orker / gidder lese alt

 

1:skrev fordi jeg måtte få det ut ikke tenkt og gjøre det

2:har IQ / mentaliteten som 20 men skrur den ned til 14 når jeg kan pga jeg likte livet litt bedre uten skatt etc etc

3:Liker hu / men ikke som sex / easy target etc etc

4:Prøver meg nok aldri før hu gjør noe

 

Det var vel noe av det kl er 3 på kvelden jeg har litt dysleksi så sorry får leifene ^^ men men :)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk hele veien lest hva du har å si. Jeg har forstått det lille hoppet mentaliteten din gjør, og det faktum at du ikke er ute etter sex. For ikke å glemme å få nevnt det, så har jeg også fått med meg at dette er noe du hadde behov om å få skrevet svart på hvit, og få distansert deg fra, men mine holdninger er fortsatt de samme.

 

Jeg mener likevell du er for gammel for henne, uansett hvor "likestilte" dere er i hodet osv. Noe annet jeg faktisk syns er bra, der i mot, er at du ikke har tenkt å prøve deg på henne. Dette er noe jeg virkelig støtter fullt og helt. beklager for å si det, men du er for gammel for henne, uansett hvordan du vrir og vender på det. Min objektive mening.

Lenke til kommentar

"¤¤#%#¤¤¤¤¤¤¤#%#%"#____------------------------"

Ble lei av ham. xD Første inntrykket var at han var en ganske "gentleman", modent og voksent. Men etterhvert ble det tydeligere at jeg tok feil. Enten ble han mer og mer barnslig...eller så ER han barnslig.

 

Liker ikke barnslige voksne folk. :thumbdown:

 

_______________

 

For meg er maximum aldersforskjell 6 år. Høres litt ille ut når hun er 14/15 og du 20/21, men det avtar jo når dere kommer opp i 20/26, da høres det mer normalt ut.

 

Grunnen med at det høres forferdelig med 14/20 kan være at alderen mellom 12-16/17 er midt i en pubertet, hvor personens kropp blir mer og mer modent, en voksen kropp, mens tankegangen kan fremdeles vært et barns. Mens du som er over 18, er da bestemt med 100% modent tankegang. Du vet mer hva som er rett og galt og har mer erfaring enn de ferske adults-to-be folkene.

Endret av Valvildi
Lenke til kommentar

Nemlig. Jeg leser alt du skriver, ellers hadde jeg ikke svart. Jeg har bare ulike oppfatninger av saken og skriver det jeg mener.

 

*Quote:men det må være kjedelig å leve på et lavere plan enn man skulle ha gjort.* fikk meg til og se litt rart på deg du vet det? altså lavere plan en det man "Skulle" ha gjort? så hvilken plan er det? den tiden jeg gjør som alle andre som er 20 eller den planen der jeg er som deg? / oppfører meg som deg? dristige innlegg må jeg si :)

 

Du vet egentlig svaret, men svarer likevel. Mener selvsagt din plan, som 20-21 åring. Hvordan andre på din alder lever.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Nemlig. Jeg leser alt du skriver, ellers hadde jeg ikke svart. Jeg har bare ulike oppfatninger av saken og skriver det jeg mener.

 

*Quote:men det må være kjedelig å leve på et lavere plan enn man skulle ha gjort.* fikk meg til og se litt rart på deg du vet det? altså lavere plan en det man "Skulle" ha gjort? så hvilken plan er det? den tiden jeg gjør som alle andre som er 20 eller den planen der jeg er som deg? / oppfører meg som deg? dristige innlegg må jeg si :)

 

Du vet egentlig svaret, men svarer likevel. Mener selvsagt din plan, som 20-21 åring. Hvordan andre på din alder lever.

 

Synes det blir litt feil av deg og si hvordan andre på din alder lever er ingen fasit / Retningslinjer på hvordan jeg skal leve utifra andre på min aldre da kan man få veldig mye utfall skal jeg si deg

 

1:jeg kan gjøre som noen gå ut og drikke vær helg og prøve meg på alt

2:jeg kan sitte hjemme og geeke og ikke gå ut og bare være asosial

3:jeg kan drikke normalt fordi jeg må jobbe helle uka

etc etc det er ingen Plan / Vei Folk som er 20-21 Skal være sorry at jeg henger meg opp i det men blir får dumt og si

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Det er litt rart med tyveåringer++ som "er på det samme mentale plan" som jenter under den seksuelle lavalderen, men hvis ingen har motsetninger (bortsett fra foreldre) er det bare å kjøre på, I guess.

 

Hvordan kan det og være over / under sex alderen ha noe og si på Mentalitenen til en person? er det sånn at når man har lov og ha sex er man mere voksen ting? =/ virker mere rart egentlig at noen tror det men ok ... finnes dumme / smarte personer på begge sider av den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...