Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

synge til en fremmed jente


Gjest Guest_random_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_random_*

okei hu er ikke helt fremmed. Vi har noen felles venner, og vi var på samme u skole i noen år. Men har aldri prata med henne.

 

Jeg så henne for litt siden, også har jeg ikke klart å tenke på annet enn henne. Så jeg har skrevet en sang nå, spiller gitar og synger til.

 

Har lyst å bare dra til henne, til huset hennes, ringe på spørre om hun er hjemme, og bare si at jeg måtte bare få sunget dette til henne. Etter jeg er ferdig, vet ikke hva jeg gjør. Går vel bare, om hun ikke har noe å si.

 

Er ikke akkurat noen kjærlighetserklæring, men hun har bare minnt meg på noe fint. Jeg er 18 og hun er 19.

 

Blir vel kanskje å virke litt creepy, men faen. Jeg lever bare en gang, er så lei av å ikke ta sjangser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

a.k.a sosialt selvmord.

 

 

Kjøp en rose og skriv et dikt er nok tryggere. Eventuelt kan du jo prøve å si hei til hun en gang. Jeg har hvertfall aldri måttet synge for å få meg noe. Har vel ikke kjøpt noen rose heller.

 

Men altså, om du virkelig vil synge for henne, så for all del; go for it.

Lenke til kommentar

hvis jeg hadde vært henne og du hadde kommet på døra å syngi så hadde jeg nok daua av latter :p

 

men nå er ikke jeg henne ikke er jeg jente en gang, men tror det er som abrakadabra sier sosialt selvmord. du kkommer til å bli ledd av!

Lenke til kommentar
Har lyst å bare dra til henne, til huset hennes, ringe på spørre om hun er hjemme, og bare si at jeg måtte bare få sunget dette til henne. Etter jeg er ferdig, vet ikke hva jeg gjør. Går vel bare, om hun ikke har noe å si.

Er ikke det å dra'n litt for langt?? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hehehe, skal bli flaut om hu har venner på besøk ja :D

Uansett, kan gå veldig mange gale veier om det første du gjør er å stille deg opp å synge en sang til henne, tror jeg. Hvorfor ikke prøve å ta kontakt på annet vis først, bli kjent med henne, for så å se hvordan det går. Deretter synge til henne, da jeg tror det vil bli satt mye større pris på litt senere i "forholdet" :)

Lenke til kommentar

For all del, kjør på. Ja, du driter deg ut. Ja, det er en god sjanse for at du ikke kommer til å oppnå noe positivt med det.

 

Ja, du kommer til å ha den beste historien å fortelle folk i mange år som kommer. Ja, det er en sjanse for at du treffer henne rett i hjertet og at det faktisk funker. Hva har du å tape? Fint lite!

 

I noen kretser vil nok det du tenker på å gjøre tilsvare sosialt selvmord, mens det i andre vil være helt knall. Hadde jeg gjort dette for ei eller anna dame og mine kamerater hadde funnet ut om det så hadde de fått seg en god latter, klappa meg på skuldern, kalt meg en idiot også hadde vi mest sannsynlig fortsatt med hva vi nå enn holdt på med.

 

Noen jenter er "suckers for romance", andre ikke...

 

 

Hvis du finner ut at du vil prøve så tror jeg det beste er å bare ringe på og sette igang når hun åpner. Hvis det er noen andre enn hu som åpner, spør om hun er hjemme og kjør igang så fort hun kommer fram til døra. Shoot first, ask questions later.

Endret av OsLoFrEaK
Lenke til kommentar

Dårlig idé. Hun hadde nok vært skaptisk til at en "fremmed" kommer på trappa og vil inn og synge.

 

Tror det bare blir flaut for deg. Om man skal gjøre noe sånt så må man utstråle selvtillitt. Er man nervøs så merker hun det og blir skeptisk.

 

Sats heller på en annen strategi, og heller syng for henne når dere er bedre kjent :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror nok du kommer til å freake henne skikkelig ut..hun ler kanskje av det der og da, eller sier "å så søtt men jeg må vaske håret" så ringer venninnene sine og forteller at hun akkurat hadde en psycho med gitar på døra som sang til henne, og lurer på om det er lett å få sånn "restraining order" mot stalkere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Positivt: Hun blir overasket, glad, faller for deg, inviterer deg inn osv.

 

Negativt: Slenger igjen døren, spiller deg inn på video og legger ut på youtube, ler av deg, du kommer til å bli sladder og jentesnakk resten av året, hun avslår deg, hun blir sur fordi du dret deg ut, eller at du dummet henne ut osv.

 

Jaja..det er konsekvenser for alt.

Lenke til kommentar

Ta kontakt med henne først, be henne med ut på en date eller noe. Når dere har blitt litt mer kjent, så kan du kjøre sangen, det vil nok slå an ;) Det vil ihvertfall være en stor risk å bare slentre rett bort der og klaske til med en sang. Enten slår det ut kjempepositivt, eller veldig negativt.

 

Jeg ser bare for meg noen komme på døren min helt uanmeldt, og plutselig synge en snag til meg, eller noe lignende. hadde nok blitt litt satt ut, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...