Gå til innhold

ByLAN '08 // Diskusjonstråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har alltid vært slik av en mystisk grunn.

hadde forventet at det skulle vært umulig å finne en plass til vennegjengen etter en halvtime

Ikke noe mystisk i det hele tatt.. :hrm: Bylan er aaaalt for treig til å fastslå ting som: Hvilke compoer det blir, hva premien er, når compene starter og mye mer. Dette er info som er avgjørende for mange gamere som er usikker på å komme eller ikke..

Eneste vi vet om bylan så langt er når dørene åpner, hvilket nett det er, lokalene, prisen for å joine, sponsorene og at det blir cs compo med ukjent premie...

Dette er for svakt. TG for eksempel har dette klart uker før start og derfor blir også bilettene solgt fort når de er til salgs

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar
Hoho, lenge siden jeg har sett noe til deg, Mollenpriz. Men du husker kanskje ikke meg? :p

 

---

 

Er det bare meg, eller er det veldig få som har reservert plasser så langt? Det er jo ikke så mange dager igjen nå.

 

 

Oh joda.

Jeg hilste faktisk på deg i vannkokerkøen kl 0400 sist byLAN.

 

Det jeg ønsker i år er litt mer fuzz rundt compoene. Fikk litt lite info ifjor og det ble litt sånn "hæ? BF2 compoen ferdig alt?"

 

Lurer på om læreren min vil gi meg fri litt før på fredagen ^^

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
Det jeg ønsker i år er litt mer fuzz rundt compoene. Fikk litt lite info ifjor og det ble litt sånn "hæ? BF2 compoen ferdig alt?"

 

Indeed! Spesielt Bf compoen.. Vi var påmeldt så prøver vi å finne info og lignende om når den startet og lignende på fredagen, så står noen av oss opp i 9tiden for å gå tilbake til pcen. Og der finner dem ut at compoen hadde startet kl7 i morges eller lignende?! Deretter kommer dem tilbake til meg (lagleder) og sier: "Ehh.. øh, vi har tapt første BF2 kampene pga. at vi ikke møtte opp"

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar

Kommer som alltid, og er heldig i år mtp at jeg skal i millitæret den 30! :)

 

Håper det er andre enn meg som spiller TF2 i år.

 

Og håper TM er ordentlig arrangert i år. Hvordan skal man liksom vinne en compo med piltaster på ett forsøk når man er vant til gamepad =\

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...