Gå til innhold

trøbbel med recovery programmer


Anbefalte innlegg

Jeg lånte bort min WD Passport 120GB eksternharddisk til en kamerat av meg heromdagen. denne karen har og en eksakt lik HD. når han koblet min til USB utgangen (samtidig som han allerede hadde sin tilkoblet) skjedde det noe rart med min.

alt jeg hadde ble "borte" mens mappene hans kom plutselig opp på min HD. dette var noe vi fant ut når vi hadde koblet min HD tilbake på min laptop, da han ikke fikk til å gå inn på HD'n min.

ingen av de nye mappene på HD'n min gikk an å gå inn på. hans disk fungerte som normalt etter denne "episoden"

 

vel, nok forklaring, problemet er som følger. jeg har nå prøvd mange forskjellige recovery programmer som jeg har lånt hos kamerater, lastet ned på nettet(freeware) osv. men ingen ser ut til å fungere.

 

Active@ file recovery låser seg fullstendig i oppstart, og tar hele laptopen med seg. (må restarte).

Data Doctor recovery NTFS finner ingen harddisker. (demoen finner derimot harddiskene)

Zero assumptions recovery har jeg bare demoen av. og den vil bare berge 3 mapper i slengen.

PC inspector recovery finner bare masse filer på 1,47mb som den kaller cluster (cluster.rar, cluster.jpg, cluster.avi osv..)?

 

hva er det som skjer? noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...