Gå til innhold

[AoC]Nye tall: 700.000 spillere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange som har ment at antall spillere har gått ned, ved å "observere" at friendslisten blir mindre, guilden skrumper osv. Men tallene teller for seg selv, siden sist opptelling på 400.000 så har antall brukere økt med 300.000. Så selv om noen har falt fra, så er det kommet nesten like mange til. Dvs. at det skal godt gjøres at det har blitt mindre spillere nå enn før.

Tror vi kan legge den greien død, hvis du ikke ser folk online på venne listen din, så kan de t jo hende de spiller en alt/main char. OSv, osv.

(Lagde en ny tråd, da jeg ikke ville skrive i de "jeg har sluttet trådene"...)

http://www.dagensit.no/bransje/article1435...go=c1_re_left_6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Greit nok, alt jeg vet er at jeg ikke gidder å spille mer.. Alle mine venner har sluttet så det er ikke moro mer. Men bra for funcom om det går bra.

Samme følelsen har jeg...spiller heller Diablo 2 for sjette året...tipper maks 100.000 betaler for AoC ved årsskiftet...

Skrevet

700k som har kjøpt spillet og lagt inn betalingsinformasjon men betaler ikke for å spille.

For alt du vet kan 500k av disse spillerne ha sluttet(dog lite trolig), er jo nok av eksempler på folk som slutter etter 2-7 dagers spilling.

Må også ta i betraktning at av den % andelen av de 500k som slutter så vil trolig også samme % andel av de nye spillerne trolig slutte/ta seg pause.

Skrevet

Tror mange venter til etter sommeren,mange av de jeg kjenner vil ikke bruke mesteparten av ferien på dataspill.

Samtidig som de venter på at harware skal bli billigere så de kan få spillt det med litt grafikk på.

Skrevet

Mange vil nok slutte.. og mange vil nok starte.. Bare tiden kan vise hva som vil skje, ikke vits å dra forhastede konklusjoner basert på DIN opplevelse.

Skrevet
Mange vil nok slutte.. og mange vil nok starte.. Bare tiden kan vise hva som vil skje, ikke vits å dra forhastede konklusjoner basert på DIN opplevelse.

helt eing med deg.

Jeg gir egentlig beng i hvor mange som spiller conan, så lenge det er nok til å holde spillet oppe.

Skrevet (endret)
Gammelt nytt dette her.

30.06.2008 dateres artikkelen?

Gratulerer du fant datoen på artikkelen. Jeg snakker om salgstallene...

Endret av Lubben
Skrevet (endret)
Gratulerer du fant datoen på artikkelen.

Tusen takk. :)

Jeg snakker om salgstallene...

Jaha? Er det old news at de har 700 000 spillere?

http://www.gamedaily.com/articles/news/700...of-conan/?biz=1

by David Radd on Monday, June 30, 2008

Eidos and Funcom today announced that over 700,000 people have signed up for Age of Conan.

Ellers kan jeg jo nevne at alle andre artikler som omhandler dette verden over er datert idag. Jeg tenker nok at en viss person her har blandet litt på tallene. 700k er oppgitt før (18. mai), men det var antall utsendte kopier til butikker og ikke solgte/aktiverte kontoer som det diskuteres her.

Endret av Ninjahamster
Skrevet

Får håpe det stabiliserer seg på en 400k-500k spillere til rundt jul. Trur vi ser mer av hva AoC var ment å være til den tid eller utover høsten. Men føles helt greit å være med på utviklingen nå i sommer og se spillet gå fremover om enn så lite for hver patch.

Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd hvis vi tilslutt havner på ca 300.000 spillere . Legg merke til at whine trådene/postene blir det mindre og mindre av og vi har igjen folkene som vil spille Conan og ikke bare hyle ;)

Endret av Bulletus
Skrevet
Jeg er fornøyd hvis vi tilslutt havner på ca 300.000 spillere . Legg merke til at whine trådene/postene blir det mindre og mindre av og vi har igjen folkene som vil spille Conan og ikke bare hyle ;)

Gleder meg til den dagen ja.. Så slipper jeg å komme innom "Gamer.no -> Forum -> spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte -> Age of conan" og se 100 shitkids rope og skrike om at AoC suger på lvl 20.

Skrevet

Legg også merke på hvem som ikke har vært til stede den siste uken, mye shit-talk har gått ned.

Godt at spillet selger, kanskje de ansetter enda flere til å utvide spillet. *good good* :)

Skrevet (endret)
Legg også merke på hvem som ikke har vært til stede den siste uken, mye shit-talk har gått ned.

Godt at spillet selger, kanskje de ansetter enda flere til å utvide spillet. *good good* :)

Du gir deg ikke med skittkastinga di du ;)

Du hater conan men oppeholder deg bare her inne på conan-forumet , fasinerende .:grumpy:

Endret av Bulletus
Skrevet

Hei

Siden den tråden her er noe som handler om at spillet har solgt bra, så synes jeg det er

utrolig bra av funcom og ha lykkes med det:) All ære til de.

Overse hva andre skriver kan være en bra ting å gjøre av o til.

fosse

Skrevet

Conan selger bra , ingen tvil om det . Nagina prøver å ødelegge denne tråden så godt han kan , ikke la dere gå i samma fella som meg å bli provosert .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...