Gå til innhold

Beste HDR Program?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har prøvd både Photomatix og Dynamic HDR, noen som har noen andre / bedre programmer å foreslå??

Photoshop har man jo det er vel de jeg har hørt om i tillegg

EDIT: Artizen finnes vel ennå

Endret av Stoffer86
Skrevet

oki, skal teste de ut. eneste jeg misliker med photomatix er muligheten til å flytte hvert enkelt bilde manuelt for å unngå "ghosting"

Skrevet

Har veldig gode erfaringer med Photomatix Pro selv ihvertfall. Enkelt grensesnitt, men gode resultater likevel.

Skrevet

Anbefaler også Photomatix. Veldig enkelt å bruke, men gir veldig gode resultater. Irriterende at man ikke kan bruke Ctrl+Z for å angre, men man tåler vel det...

Skrevet

Har ikke prøvd så mye hdr, men hvis det er noen her som er drevne, vil jeg gjerne nevne Qtpfsgui. Et gratis, open source-program. Hadde vært kult å høre fra noen "som driver med hdr", om dette programmet er bra.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg kjøpte kun Pro versjon uten plug-in. Tar små ting i PS etterpå.

I guidene på NAPP's hjemmesider bruker og foretrekker de Photomatix Pro istedet for PS CS3 sin HDR behandling.

Skrevet

Redigerte mitt første HDR bildet i CS2, det ble krise dårlig. Redigerte samme bildet i photomatix trialverson, da ble fargene bedre og mer troverdige.. Bildet gikk fra å være drit dårlig til å bli nokså dårlig; En god forbedring spør du meg.. :p

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...