Gå til innhold

ps3 vifte alltid på...


Crisz

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg kjøpte ps3 60gb for en uke siden, merk deg 60gb... hadde uken før 40gb ps3 da jeg trengte minnekortleser og flere usb porter grunnet ekstern haddisk... men det jeg lurer på, er at igår (25/6) merket jeg at vifta til ps3 60gb står alltid på, selv i standby. dette gjorde ikke ps3 40gb da vifta skrudde seg av med en gang jeg satte den i standby... er dette normalt eller er det noe feil med min ps360gb? jeg har garanti på den, men viss jeg sender den inn får jeg vell 40gb tilbake da? viss de finner noe feil?

 

en annen ting jeg lurer på er at ps360gb er betydelig mye tyngre minst en halv kilo den veien kjempe mye i forhold til ps3 40gb! hvet noen hvor mye?

 

og en annen ting der igjen :roll: skal det være en liten hvit guffe rundt de innrammede bokstavne på ps3 60gb? kan noen kjekke på sin egen?

 

takker for svar! (vil mest ha svar på det første jeg spurte om, viss du har svar)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vekten kommer trolig litt av at den også har en innebygn ps2 mer en 40GB versonen(som ikke har noen ps2muligheter grunnet emotionengine).Min har verken hvit guffe rundt noen bokstaver, og vifta står på i ca 5sek før den slr seg av når der er standbye,men en venn har en alltdgående vifte som deg, men igjen ingen hvit guffe. ikke det at jeg tror den hvite guffen har noe annent en utseende å si:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...