Constrictor Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hvordan skaffe seg flodhest eller mammut hvis man ikke har forhånds bestillt? Har ikke funnet noen selgere i Hyboria
dimdal Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Grunnkurs i engelsk: Rhino = Nesehorn. Hippopotamus = Flodhest. Det er såvidt jeg har forstått ikke mulig enda, noen fordeler skal jo vi som forhåndsbestilte ha
Merko Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hvordan skaffe seg flodhest eller mammut hvis man ikke har forhånds bestillt? Har ikke funnet noen selgere i Hyboria Du kan ikke skaffe Rhino eller Mammouthen om du ikke har forhånds bestilt, men Hest derimot kan du kjøpe for 2g og 1g for å lære skillen, dvs 3gull tilsammen. Nå skal det jo sies at Hesten løper ett par tusen ganger fortere en Rhino og Mammouthen uansett! FunCom legger nok opp pre-orders opp for salg på kontosiden etterhvert som de gjorde med anarchy online. bare vent!
Robinvi Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Blir støtt og stadig overrasket over hvor mye rart folk poster på detter forumet, denne tar derimot kaka.
TommyGavin Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 ROFL dette er det morsomste jeg har lest på en stund
JV Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Nå ble jeg plutselig veldig glad for at jeg valgte forhåndsbestillinge med Mammut. Jeg vil fanken ikke ri rundt på en flodhest!! Warhippopotamus...
AtleBer Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Veit ikke jeg ass men eneste jeg har sett dem være til bruk får nå er jo å blokke veier og spwan osv. spesielt mye brukt av rus corp. Ganske morsomt, da du charger med nesehornet/mammuten løper de jo som de har blitt stukki i ræva. men da du skal snu det 180 grader tar det jo et lysår.
cHilfiger Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 (endret) så denne tråden først på forum-pulsen og da tenkte jeg bare... Finn.no Endret 26. juni 2008 av cHilfiger
Redalon Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Haha, skjønte ikke en dritt når jeg så denne tråden :!: Hvordan fikk du det til å bli flodhest uansett?
El-Deno Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Blir støtt og stadig overrasket over hvor mye rart folk poster på detter forumet, denne tar derimot kaka. QFT
Tå. Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jeg vil ha burugle. Hvordan får jeg det? Ved å kjøpe kontoen min, har en char som heter "burugla"
Dragavon Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Nå er faktisk flodhesten regnet for å være Afrika's farligste dyr, så det er jo ikkje så dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå