Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags bil har du?


Anbefalte innlegg

Har en BMW M5 E39 1999 modell.

Litt sleeper :) Ser stor og sløv ut, men tar det meste man møter på :p

hehe, hvor mange km\h har du fått den oppi ? XD

 

Aldri vært noe sted med den det er lovlig å kjøre så fort. Men blir ofte litt for høy hastighet i forbikjøringer ol. :p Er litt stor bil og merker ikke farten så lett, så blir litt overraska når man ser på speedometeret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en 93/94-modell S13, med noen få trivelige mods:)

Bildene er ikke helt riktige lengre, da jeg har nye 18" felger og en mer spesiell farge nå.

 

Kjører også BMW Z4 05-modell når jeg er i humør for å kjøre uten tak.

Z4'en er ikke min, men er deleier og har bilen til min disposisjon 95% av tiden jeg trenger den, så overlever!

post-69584-1214673394_thumb.jpg

post-69584-1214673405_thumb.jpg

post-69584-1214673517_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har selv en 93/94-modell S13, med noen få trivelige mods:)

Bildene er ikke helt riktige lengre, da jeg har nye 18" felger og en mer spesiell farge nå.

 

Kjører også BMW Z4 05-modell når jeg er i humør for å kjøre uten tak.

Z4'en er ikke min, men er deleier og har bilen til min disposisjon 95% av tiden jeg trenger den, så overlever!

omg protect me, si at du ikke er fra bærum XD

Lenke til kommentar
Har selv en 93/94-modell S13, med noen få trivelige mods:)

Bildene er ikke helt riktige lengre, da jeg har nye 18" felger og en mer spesiell farge nå.

 

Kjører også BMW Z4 05-modell når jeg er i humør for å kjøre uten tak.

Z4'en er ikke min, men er deleier og har bilen til min disposisjon 95% av tiden jeg trenger den, så overlever!

omg protect me, si at du ikke er fra bærum XD

S13 er en ganske vanlig ungdomsbil, og Z4 og andre "mellomklasse 2-setere" er ganske vanlige biler for folk over 40. :)

Lenke til kommentar

Tror nok bare folk sier slikt når unge folk kjører biler som er dyrere enn det gjennomsnittet av ungdom kjører. Har også opplevd at folk som slenger ord som soss etter meg, men det er vi langt ifra.

 

Vi har også en 08-modell BMW 5-serie, som er en av de mest behagelige bilene jeg har vært borti!

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt bil etter behov og ikke etter pengepung. Etter nitidige undersøkelser endte jeg opp med en Skoda Roomster. Har hatt den i halvannet år uten noen som helst problemer.

 

Det er nok er resultat av null markernigsbehov...

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
... eller null bilinteresse. :p

 

Haha :!:

 

Men Skoda lager veldig gode biler nå! :)

Joda, for all del, skulle lett hatt en Octavia RS jeg. Roomster, derimot, er mer en slik bil snusfornuftige personer velger; personer som kun tenker pris, plass og drivstoffgjerrighet.

 

Det er bare mitt inntrykk. :)

 

En kamerat av meg har forresten samme kittet på SX-en sin, en mørkeblå med candy og grove flakes.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Prosjektbilen min som jeg holder på å fikse opp. Bilen er i daglig bruk samtidig som jeg mekker og ordner på den. Venter på deler nå også faktisk, og har en del småplukk igjen. Bilen er gullende god, motor, drivverk og girkasse er i ypperlig stand. Rekkesekseren er også på plass, og angrer ikke på at jeg valgte såpass motor.

 

Hovedplanene fremover er iallefall dette så langt:

-Nytt Infinity Kappa 9.2 anlegg

- 18" sommerfelger + justerbart senkesett

- Turbo

- montere fjernstyrt sentrallås + alarm (bestilles ganske snart)

- og litt annet diverse småting som dukker opp

 

Noen gamle dårlige mobilkamerabilder er alt jeg har foreløbig.

94001.jpegdsc00365dp9.th.jpg

dsc00367mn5.th.jpgdsc00369ou8.th.jpgdsc00377zk0.th.jpg

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Joda, for all del, skulle lett hatt en Octavia RS jeg. Roomster, derimot, er mer en slik bil snusfornuftige personer velger; personer som kun tenker pris, plass og drivstoffgjerrighet.

 

Det er bare mitt inntrykk. :)

 

En kamerat av meg har forresten samme kittet på SX-en sin, en mørkeblå med candy og grove flakes.

 

Ja, du sier vel noe der egentlig ;)

 

Liker kittet veldig godt:) Blir mye bedre når de nye felgene kommer på + coilovers!

Har også omlakkert den i en lysere grønnfarge med gullskinn i, og sort tak :love:

Lenke til kommentar

Toyota Avensis 05 og Volvo XC70 2 2008.

 

avensisen er svart stv. Diesel 116 hk uten noe som helst ekstrautstyr. Mega Wheels 16" felger fra Sharif.

 

XC70 er av fargen Seashell. ekstrautstyr for 115. 185hk diesel versjonen. 18" originale volvo felger.

 

gidder ikke gå ut og ta bilder av dem nå, kanskje jeg gjør det senere ; ). bilene er forresten ikke mine, morra mi og faren min som eier de.

 

avensisen er lik den her bare noe annerledes felger.

f_avsm_dbac503.jpg

 

prikk lik volvo som våres(utvendig hvertfall)

f_22sm_3a1db31.jpg

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...