Gå til innhold

BK: En stk tatovert mann i studio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er han faktisk.

Bildene er flotte de, cruel. Denne gang skal jeg ikke mase om tattis-lattis, men bare konstatere at jeg liker bildet i midten best. Det har karakter, og minner meg om en tysk fotograf som kun tar tette headshots av stjerner. Jeg husker ikke navnet i øyeblikket, men det var en jeg leste om i American Photo noen år tilbake.

De to andre er teknisk helt greie, men de gir ikke meg noe ekstra.

Skrevet

likte bruken av lys og etterarbeidet det midterste - men utrykket ble for sært. er han trist eller redd ? Funket kanskje ikke så godt i halvfigur synes jeg.

Skrevet

Ikke at jeg har peiling på lys osv, men er det ikke mulig og ikke få lyset til og vaske ut tatoeringene på armene på det øverste?

Det syntes jeg ødela litt....

Skrevet (endret)

Bilde #2 var utrolig fengslende. Veldig imøtekommende blikk, som fanget oppmerksomheten min med en gang. Utrolig skarpt og fint. Skyggen til venstre ga modellen et røft look, noe som passet veldig bra. Kudos!

Endret av Hille
Skrevet

@gaarulf, ja er lærling for øyeblikket =)

@simon / pm, usikker på om whisky eller fotograf sammenlignen er mest smigrende :=) takk for hyggelig kommentarer.

@itw ingen deler av tatoveringen er utbrent, er litt brent ut over, men ikke på deler av tatoveringen.

@placebo, trist eller redd? ingen av delene, ser ikke helt hvor du tar det fra? kan se han har litt skeptisk uttrykk på det siste, men ser det ikke helt i det midterste

@abbarve, er det oppskarpingen som blir for ekstrem?

Skrevet

Tenkte mere på at man kunne vært foruten det gjennskinnet av lyset om det er mulig?

At hele armen får lik belysning?

Skrevet

Ja, sidelyset er litt skeivt. Du kunne prøvd å sette det lenger bak og gi det meir vinkel, gjerne sette det litt høgare for å få ein jevn kontur langs heile ansiktet. Lysflekken på kinnet på første bildet var heller ikkje heilt heldig.

Skrevet
Ellers ser han nesten litt nervøs ut, saknar meir intensitet.

Hmmm. Det var dette med tattiser da. I dag er det jo så vanlig at trebarnsmødre har det, så jeg blir ikke overrasket over at han ikke ser ut som en forherdet kriminell tøffing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...