Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Høy gpu temperatur. *Funnet Feil*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Hiper 530w. Den har 28 amp. blir dette for lite? kjører 3xhdd btw 160gb, 250g og 500gb. Om det skulle være til nytte?

 

i realiteten skal dette være nok. hvor gammel er strømforskyningen din?

selv har jeg akkurat byttet min psu som er i underkant av 2 år. fikk veldig høy cpu idle, og en dag skrudde jeg på, så skrudde den seg av og etter det tror jeg den slo følge med gamle erik for mye liv er det ikke i P4 min.... hehe

Men hvis det sa pang i strømforsynigen kan det ha vært noe som gikk skikkelig til helvete, ikke bare kortsluttning på fasene.. mye som kan ulme opp senere.

Lenke til kommentar
nuvel,vanskelig å si egentlig. cola er skummelt! var noe annet med amigaen. Den velta vi et glass cola i tastature, som også var maskinen. tørket den med hårføner og kjørte den opp igjen. den lever enda i beste velgående må vite!

 

har faktisk skjedd med meg også, coca cola i tastaturet, fikk mitt nye tastatur for noen dager siden logitech g15 v.2, men mener dere at jeg skal kjøpe ny strømforskyning da. er det det som kan være probl siden det har vært cola i den. haha...

Lenke til kommentar
Minnefeil på skjermkortet gir stort sett "artifacts" på skjermen.

Minnefeil på systemminne gir stort sett bluescreen.

Finnes ikke noe minne på hovedkortet

 

cmos-minne?

Rom-brikke, ikke minne som i ram, som har vært diskusjonen. Rom ligger nærmere flash/ssd enn minne. Da den opperinnelig var Read Only Memory, men nå for tiden støtter bios oppdateringer.

Lenke til kommentar
Minnefeil på skjermkortet gir stort sett "artifacts" på skjermen.

Minnefeil på systemminne gir stort sett bluescreen.

Finnes ikke noe minne på hovedkortet

 

cmos-minne?

Rom-brikke, ikke minne som i ram, som har vært diskusjonen. Rom ligger nærmere flash/ssd enn minne. Da den opperinnelig var Read Only Memory, men nå for tiden støtter bios oppdateringer.

Det er dog fortsatt minne. Det stemmer sikkert at det er en ROM-brikke, og ikke RAM. Men begge deler er da like mye minne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...