Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen i dette landet som har testet "mobilforsterkeren" fra dx? Tenker da spesifikt på GSM-950 GSM 900 890~960Mhz 20dBm+ Digital Signal Amplifier (100V~240V AC)

Jeg trenger bare én eller to ekstra "streker" på mobilen for å få et fornuftig signal på hytta. Vil ovennevnte fungere bra nok til å gi meg dette? Har fra null dekning til "to streker" pr i dag, og trenger altså bare litt forsterkning av signalet.

Kom gjerne med synsing rundt dette (og ja, vet at den er over 200-kronersgrensen og antageligvis ikke helt lovlig i bruk), men vil gjerne ha erfaringer likevel.

Noen som har testet den? Vil den faktisk fungere i praksis (i et hvor stort område, isåfall? På et lite tun?), eller er det bare ønsketenkning/hoax?

Skrevet
Noen i dette landet som har testet "mobilforsterkeren" fra dx? Tenker da spesifikt på GSM-950 GSM 900 890~960Mhz 20dBm+ Digital Signal Amplifier (100V~240V AC)

Jeg trenger bare én eller to ekstra "streker" på mobilen for å få et fornuftig signal på hytta. Vil ovennevnte fungere bra nok til å gi meg dette? Har fra null dekning til "to streker" pr i dag, og trenger altså bare litt forsterkning av signalet.

Kom gjerne med synsing rundt dette (og ja, vet at den er over 200-kronersgrensen og antageligvis ikke helt lovlig i bruk), men vil gjerne ha erfaringer likevel.

Noen som har testet den? Vil den faktisk fungere i praksis (i et hvor stort område, isåfall? På et lite tun?), eller er det bare ønsketenkning/hoax?

Siden den er over 200-kr så vil den sannsynligvis bli åpnet, og da vil nok PTT komme på banen og gi deg smekk :)

-C-

Skrevet
Siden den er over 200-kr så vil den sannsynligvis bli åpnet, og da vil nok PTT komme på banen og gi deg smekk :)

-C-

Men det er vel kun bruk som er ulovlig, ikke kjøp? Eller tar jeg feil nå?

Skrevet (endret)

vet gsm jammere er ulovlig både bruke og innføre, men dunno med amplifier de er jo ikke akkurat store trusselen

Endret av cruzader
Skrevet

DX har dårlig utvalg av antenne overganger og kabler.

Mulig jeg har noe selv til en ekstern Dlink antenne jeg har liggende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...