Gå til innhold

"Utnytte" 30 dagers returrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den forrige posten min ble kanskje litt feil. Jeg utnytter ikke angrefristen til Elkjøp. Jeg har brukt den en gang, og det var fordi routeren jeg kjøpte sluttet å fungere før det hadde gått 30 dager, og jeg ville heller ha en annen modell.

 

Grunnen til at jeg har vært inne på tanken å "utnytte" systemet når det kommer til GPS, er at det er langt i fra alle modellene som hadde passet i bilen min, både når det gjelder interiør og funksjon. Skal jeg stole på det selgeren sier, eller det jeg leser i tester?

Hva med å høre om selger har en bvare eller utstilling du kan få låne med deg mot et depositum da..?

Det var litt mange folk der inne akkurat da, så han sa nei. Jeg fikk meg en telefon med GPS et par uker senere så jeg har egentlig ikke tenkt noe over det før nå.

Lenke til kommentar

Det hender at Elkjøp-ekspeditørene også "bruker" åpent kjøp-løsningen..

 

For noen år siden skulle jeg kjøpe meg ny printer, men klarte ikke å velge mellom to modeller. Selgeren sa "Kjøp begge, prøv de hjemme, og så returnerer du den du ikke vil ha og får pengene tilbake". Var en suveren måte å finne den skriveren som passet best for meg!

Jeg kan ikke tenke meg noen andre butikker som hadde løst det så smidig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...