Gå til innhold

AoC: PvP film - Zoby - Fury EU


Anbefalte innlegg

Hadde egentlig ingen planer om og laste den opp på YouTube, siden dette bare er en test film av en film jeg jobbet med. Jeg la det som et dødt prosjekt, og bestemte meg for å lage en ny film for kun lvl 80 PvP. Så vær forberedt på at dette kun er en Preview, og ikke noe 100% ferdig produkt.

 

Håper jeg kan få noe tilbakemelding om hva som kunne vært bedre, eler forbedret.

Godtar all kritikk, så lenge du kommer med fornuftige meninger, istede for dritkasting.

 

ENJOY!

 

http://www.youtube.com/watch?v=TKOvxVPVCIU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde få inn i rutine på WW + X og SS + W, kommer til å hjelpe deg mye. I tillegg (og jeg vet dette ikke er så enkelt i praksis) burde du prøve deg mer på posisjonering for å treffe unshielded med combos.

 

Ellers helt greit, men personlig hater jeg "snurre hit og dit for å vise crits" så det kan du godt droppe i neste film :p

Lenke til kommentar

Tja, helt grei film det :)

 

Eneste minuset jeg kan komme med nå er at du ikke bør drepe folk som nettopp har spawna :p.. Greit at du kan gjøre det, men og legge det ut på film blir jo helt feil :p. Akkurat hvor du zooma inn på HP'en din hvor du nesten daua, så tok du han. Hadde det vært en fair fight hadde han nok ha tatt deg der siden du starta når han ikke var klar over det.

 

Men keep up the good movie-work :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...