Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er BMW for mye "pakkistanerbil"/harry?


MrL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bmw er og forblir en bra bil. Selv syntes jeg overdriven styling er så jalla så da blir det fort stygt, mye fin styling til bmw også, diskret er vel heller ordet. M-Pakka til bmw er fin, og akkurat passe spørr du meg.. M-Pakke, med litt senk, 19" felger er dritstilig på en e91/92. Bilen under kan vel sies å være ganske clean og gjennomført :love: er carbonpakke på den, for den som lurer ;)

 

Trykkbar!

Endret av HaueR
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg tror du må høyere opp i klassen for å kalle en bli for pakkisbil. Pakistanere kjører jævlig dyre biler, som bla. Merce CLS 350 eller hva den nå heter og den Koenegger som han Sharif duden krasjer rundt med. Snakk om noen rike drittunger. :mad:

Ja, alle pakistanere har like mye penger som Tommy Sharif ...

 

Tror heller ikke det er så mange pakistanere som kjører rundt i E92 M3, E60 M5 eller E63 M6.

Lenke til kommentar

jeg syntes personli at e36 er "pakkis" med en gang man overdriver stylingen. jeg syntes og at dei biler en oftest ser "pakkiser" i er e36.. selv er jeg vandt til e34 å syntes ikke den er så mye "pakkis".

 

hvorfor det utrykket at en BMW ble litt pakkis bil forstår eg nesten.. men syns ikke det skal hidre folk i å kjøpe BMW'er av den grunn.

 

er BMW fan, å vil ikke stoppe å like bmw av den grunn av at "pakkiser" kjører rundt i BMW'er...

Lenke til kommentar

Merkelig diskusjon, dette. Den eneste pakistaneren jeg kjenner som kjører BMW, kjører en 3.0 CSi. Uten påmontert spoiler og annet stash. BMW er flotte og gode biler. Det kan da ikke være tvil om det. Hvis folk har problemer med å kjøre et bra bilmerke bare fordi det er populært blant en eller annen gruppe, har de problemer. Men jeg ser jo også at det finns mange harry folk - både norsklignende og andre - som kjører rundt i ihjelstyla biler. Og mange av dem er BMW 3-serie. Jeg kjenner f.eks en (vanlig hvit nordmann fra Oslo) som har brukt sikkert 20 tusen på å style opp en liten Huyndai. Det er temmelig harry, synes jeg.

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at de som skriker høyest om BMWs "pakkis-faktor" er bygdegutter som har besøkt Oslo én gang - hvis eneste tidligere erfaring med utlendinger var musikkvideoen til Hellbillies "På Ål stasjon".

 

Hvis vi først skal la fordommene flyte, slik andre gjør her: Det er vel ikke så farlig om disse bygdegutta ikke vil ha BMW. De hadde jo ikke kjøpt det likevel, siden bønder bare kjører Volvo 240 og Suzuki Baleno...

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om Ford Sierra. Gjerne fullført i stilen med et klistremerke av "Tommy" som pisser på Opel-logoen. Disse er ofte å finne utenfor den lokale burger- og kebabsjappa hvor de liker å samle seg for å komme med dårlige vitser av typen "Jeg syns det var ei katte her for en liten stund sida, hvor ble det av den a? :lol: "

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at de som skriker høyest om BMWs "pakkis-faktor" er bygdegutter som har besøkt Oslo én gang - hvis eneste tidligere erfaring med utlendinger var musikkvideoen til Hellbillies "På Ål stasjon".

 

Hvis vi først skal la fordommene flyte, slik andre gjør her: Det er vel ikke så farlig om disse bygdegutta ikke vil ha BMW. De hadde jo ikke kjøpt det likevel, siden bønder bare kjører Volvo 240 og Suzuki Baleno...

 

Det er nå virkelig ute i distrektene man de verste BMWene. Gamle 320\325 med så mye plastikkjuggel og nok widunderbaum til å starte eget skogbruk....

De i byene kjører litt nyere biler med så mye dekaler at det ser ut som en full tatovør har gått løs på bilen.

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at de som skriker høyest om BMWs "pakkis-faktor" er bygdegutter som har besøkt Oslo én gang - hvis eneste tidligere erfaring med utlendinger var musikkvideoen til Hellbillies "På Ål stasjon".

 

Hvis vi først skal la fordommene flyte, slik andre gjør her: Det er vel ikke så farlig om disse bygdegutta ikke vil ha BMW. De hadde jo ikke kjøpt det likevel, siden bønder bare kjører Volvo 240 og Suzuki Baleno...

 

Det er nå virkelig ute i distrektene man de verste BMWene. Gamle 320\325 med så mye plastikkjuggel og nok widunderbaum til å starte eget skogbruk....

 

Der følte jeg meg litt truffet.

Er det dette du beskriver?

IMG_0400.jpg?t=1215633184

Lenke til kommentar

Jeg synes følgende BMW er den desidert styggeste som er laget noen sinne. Og slik styling som denne og mange andre har er rett og slett forferdelig.

Nå liker jeg ikke å bruke ordet "pakkis" som blir nevnt her, men forstår jo hvorfor dette blir forbundet med ordet.

 

Jeg har virkelig sansen for BMW, men den typen som er avbildet er rett og slett forferdelig synes jeg.

 

Det øverste bilde i post nr. 1 er en pen BMW og er ikke en bmw jeg ville assosiert med ordet. Men de andre BMW'ene kan jeg spare meg for.

Jeg skjønner ikke hva som er så sinnsykt kult med de fantastisk stygge og overdimensjonerte spoilerene fremme og bak jeg da. Det ser jo rett og slett ikke ut i måneskinn.

 

En liten spoiler kan være fint, men de fleste ser jo latterlige ut spør du meg.

 

Skjønner jo at slike gigantiske spoilere har en effekt ved bruk på banekjøring med spesialbygde biler med stort maskineri, men de fleste slike gigantiske spoilere ser ut til å være klistret på 316/318 rundt omkring. Lim på ett M3-merke så har man fullendt hele greia.

 

Nei.. BMW er virkelig flotte biler.. bare så synd at mange ødelegger dem med alt for mye plastikk. Men modellen avbildet synes jeg heller ikke er noe pen uten styling da...

03_677896170.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...