Homme Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg stilte på oppløsninga i Counter Strike 1.6 også kom det out of range. Jeg får ikke stilt dette tilbake. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet?
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg stilte på oppløsninga i Counter Strike 1.6 også kom det out of range. Jeg får ikke stilt dette tilbake. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Gå inn i config-fila og sett oppløsninga der?
Homme Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg stilte på oppløsninga i Counter Strike 1.6 også kom det out of range. Jeg får ikke stilt dette tilbake. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Gå inn i config-fila og sett oppløsninga der? Hvor er config-fila er ganske ny idette greiene skjønner du Jeg kommer ikke inn på selve cs 1.6 siden det står bare en boks med out of range inni Endret 20. juni 2008 av Homme
TobbeOo Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 høyreklikk på spillet, ta PROPERTIES som det heter på eneglsk, finn launch optrions og skriv -w 1024 da skal det funke.
Homme Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 høyreklikk på spillet, ta PROPERTIES som det heter på eneglsk, finn launch optrions og skriv -w 1024 da skal det funke. Det funka fjell det;) Tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå