thomassim Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Ble tipset om SMSD, men det ga jo bare oversikt over sendte og inkomne meldinger.. Hadde jo vært veldig greit med et program som teller sendte sms for oss som har et visst antall gratis sms i måneden osv.. Så noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?
Magnusha Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har selv letet etter dette, men fant det ingen steder. Spurte også på iphone forumet på ipod1.no, men uten hell. Kan hende noen 3. partsutviklere kommer til å lansere det i appstore...
SunChaser Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har selv letet etter dette, men fant det ingen steder. Spurte også på iphone forumet på ipod1.no, men uten hell. Kan hende noen 3. partsutviklere kommer til å lansere det i appstore... Ja, en så avansert software utvikling som SMS teller er jo det bare apple som kan ta seg betalt for, fy faen eg ler når eg ser en homsepung med et apple produkt
thomassim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 iPhone og apple produkter generelt er bare helt geniale! Og ingen programmer til iPhone koster penger, skaff deg litt innsikt i produktet før du rakker ned på det(uten grunn)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå