Gå til innhold

Verdien av denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Har en maskin her jeg lurer på hva verdien nå er..

Har følgende:

Kabinett er et neon slag av cooler master som skifter farger i en X i fronten med 2 bubble lights på hver sin side, på toppen er det håndtak med en running som lyser 3 led's opp i taket(skulle gjerne ha visst hvilket kabinett dette er igjen). (sikkert et 400,-)

Asus P5KC

Q6600

Asus 8800GTX

Corsair Twin2X PC6400 3GB

Cooler Master iGreen Power 500w

690GB med WD harddisker + 2 harddisk-avkjølere av cooler master

LG 4048b litt gammel dvd-brenner

OCZ Vindicator CPU-kjøler.

Er usikker på prisen selv, tok meg en tur på diverse sider å kalkulerte noen ting men. Hva synes dere? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)

HK: 400-450

CPU: 1000-1100

GPU: 1400-1500

RAM: 300-350

PSU: 400-500

HDD: 500-550

DVD-RW: 100

CPU-kjøler: 150

Drøyt 4000 bør du vel kunne få for PCen, minst. Litt usikker på hvor mye PSUen er verdt, siden det var lite info i prisguiden, kun et treff hvor den ikke var på lager. Det KAN hende 8800gtx er verdt litt mindre nå som nvidia nettopp slapp en ny serie, men de pleide å gå for rundt den prisen på bruktmarkedet nylig hvertfall. Er det 3x1GB du har btw? Har tatt utgangspunkt i det.

Endret av knopflerbruce
Skrevet

Kabinett og HD-kjølere følger også med..

Det er sant at det er kommet nye skjermkort de siste dagene. 25. kommer det også et nytt skjermkort, men 8800 GTX klinger fortsatt godt i mange ører.. :)

Skrevet (endret)

Ville ha sagt noke rundt 5-6000,-. Eksempel: her er ein ny pc som er ganske bra og den har ein pris på ca 6800,- PC i delar - Q6600, 4GB, 9800GTX, 500GB (pluss ganati, teller ein del)

Har skjermkorte XFX GeForce 8800 GTX 768 MB og klare og seple alt so langt på full graffik. Kosta 2500,- no nytt (betalte 3500 får det), men viss eg skulle ha selt det hadde det sikkert hatt ein verdi på 1500,- eller noke sant, men viss eg skulle ha selt det hadde eg prøvd og presse det opp i 2000,-

Endret av Neddo
Skrevet (endret)

Kor mykje du får for den har nok ein del med kor gamle dei forskjellige delane er (evt. alle er like gamle). Er PC-en kjøpt for eit halvt år sidan får du nok ca 500-1000kr meir for den enn om den er to år gammal... Men eg vil tippe litt over 4000kr, kanskje nesten 5000.

Endret av Breidablik
Skrevet
Ville ha sagt noke rundt 5-6000,-. Eksempel: her er ein ny pc som er ganske bra og den har ein pris på ca 6800,- PC i delar - Q6600, 4GB, 9800GTX, 500GB (pluss ganati, teller ein del)

Har skjermkorte XFX GeForce 8800 GTX 768 MB og klare og seple alt so langt på full graffik. Kosta 2500,- no nytt, men viss eg skulle ha selt det hadde det sikkert hatt ein verdi på 1500,- eller noke sant, men hadde prøvd og presse det opp i 2000,- :whistle:

Den er ny, og har et dyrere skjermkort. Tror ikke at en med peiling ville gitt over 5000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...