Gå til innhold

Map's for Half Life 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har tatt frem den gamle cd'en med Half Life, for litt hygge.

Har google'et rundt etter kart/map's og models for multiplayer delen.

Fant jo massevis når jeg spilte dette for MANGE år siden, men sliter bog times å finne noen nå.

Så enhver link her blir tatt imot med glede :)

Miniguru

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

• 2 uker senere...
Skrevet

Seconed!

Jeg og noen kompiser skulle spille det på lan for rundt 1 års tid siden, fant ingen maps så det var ikke en dundrene suksess.

Skrevet

Hvorfor laste ned maps, når dere allerede har det beste? Crossfire er det artigste brettet jeg har vært borti når det kommer til HL. Half-Life med crossfire er bortimot alltid oppvarming når jeg og mine venner får det for oss at vi skal LANe litt. Tiden flyr som bare pokker og, like gøy hver gang. :wee:

Skrevet (endret)
Hvorfor laste ned maps, når dere allerede har det beste? Crossfire er det artigste brettet jeg har vært borti når det kommer til HL. Half-Life med crossfire er bortimot alltid oppvarming når jeg og mine venner får det for oss at vi skal LANe litt. Tiden flyr som bare pokker og, like gøy hver gang. :wee:

Hehe enig, Crossfire og Bounce(elns?) er de beste mappene til Hl1 :)..Skal faktisk installere HL1 nå.. Finnes det noen norske servere da? :D

Edit: boot_camp og Bounce er de gøyeste mente jeg..! :p

Endret av Merkoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...