aloo Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 "I forbindelse med sjekk av linjen, har vi konstatert at det kan være mangel på kapasitet via ordinær forbindelse. Vi prøver imidlertid å levere linjen via en annen løsning, som vil fungere like godt. Endringen kan dessverre forsinke leveransen noe. Du hører fra oss så snart vi har avklart mer angående din bestilling." hva vil dette bety? what the F. :o( -aloo
chma Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 "I forbindelse med sjekk av linjen, har vi konstatert at det kan være mangel på kapasitet via ordinær forbindelse. Vi prøver imidlertid å levere linjen via en annen løsning, som vil fungere like godt. Endringen kan dessverre forsinke leveransen noe. Du hører fra oss så snart vi har avklart mer angående din bestilling." hva vil dette bety? what the F. :o( -aloo de ønsker ikke levere et produkt med mangler, de sørge for at du får det du betaler for..
Mr.Elendig Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Det betyr sansynelig vis at det ikkje er ledig par imellom sentralen og huset ditt. Har du ISDN? hvis ikkje så kan det være at du er kobla til NT utstyr som bf/tf eller digital 2 eller(men skjeldent) 11 kanaler. I så fall kan dei ikkje bruke tlf/adsl filter på linjen "din". Det er og anna filtrerings, regenerering, konsentrerings utstyr som kan lage krøll, men det er sjeldent desse er i bruk. BF/TF og Digital2 kanal er dei vanligaste
Eloquence Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Det er riktig som Mr. Elendig sier at grunnen til dette er at det ikke er ledig trådpar inn til huset ditt. De har forsøkt å levere på eget trådpar, men alt kobberet inn til huset ditt er opptatt. Derfor forsøker de på nytt med "delt aksess", dvs med splitter. Det går bra i de aller, aller fleste tilfellene, og det gir ingen reduksjon i ytelse. E
aloo Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Skrevet 23. mars 2003 hei igjen takk for svar.. igår fikk jeg samme mail enda en gang til! :o( På kundesiden står det "Bredbåndsoppkobling kan desverre ikke gjennomføres." Fy f... dårlig info fra dem.. jeg kan bestille fra en annen leverandør? Vil jeg få samme problem da? altså ikke kunne få adsl? -aloo
Admin'c Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 telenor har jo splitter så det er vel en løsning, bare pass opp for deres abbonomenter, men du kan jo spørre noen andre
Black Star Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Fy f... dårlig info fra dem.. jeg kan bestille fra en annen leverandør? Vil jeg få samme problem da? altså ikke kunne få adsl? -aloo Vil tro det. NextGenTel bruker vel samme linjer inn til huset som alle andre. Hvis de prøver å få til en annen løsning for deg, så bør du vente på de. NGT er vel verdt ventinga. Jeg har NGT og er storfornøyd med alle sider angående abonnementet.
agvg Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 telenor har jo splitter så det er vel en løsning, bare pass opp for deres abbonomenter, men du kan jo spørre noen andre Alle som leverer via Telenor Networks sin ADSL-løsning bruker splittere og jeg tør påstå at og velge Telenor ADSL som leverandør ikke er det beste valget.
aloo Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 Nå blir jeg kredditvurdert ennå en gang :o( Vet ikke helt hva de surrer med jeg.. Det viste seg at jeg skal blir ikke knyttet opp ot en sentral senest i uke 26 :o( aloo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå