Gå til innhold

GTA IV - Henger seg opp!


Raste

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte GTA IV istad, så begynte jeg å spille det for noen timer tilbake. Men etter noen timer så hang den seg opp, så jeg måtte skru av og på. Så jeg gjorde det, men etter 5 min spilling så hang den seg opp igjen.

Er det et kjent problem med dette spillet eller er det mulig å få fikset dette?

 

Takk på forhånd :)

 

Raste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ps3en i en tvbenk? I tilfelle bør du kanskje revudere dette..

 

I manualen til ps3en står det vel at en kan bruke støvsuger på luftinntakene tror jeg. Utover dette ligger det noen tråder om hvordan en kan blåse ut støv fra ps3en, dette er ganske enkelt om du har 40gb ps3, men tror ikke det er anbefalt av sony :)

 

 

her har du link til tråden: støvfjerning i ps3 40gb

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Deaktiver trådløsen da vettu.. evt logg deg av PSN network før du starter spillet.. har du testet dette?

 

Mulig dette problemet er løst nå altså.. husker bare PSN network skapte syke problemer for meg i starten. Skal jo godt gjøres at det er blu-ray platen det er noe gale med.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Når det gjelder 60gb versjonen som jeg også har kan du holde den opp ned.. da starter viftene for fullt og blåser ut alt som måtte være inni der... Selvsagt ikke anbefalt av sony.. Ser for meg at trykkluft blåser mest rundt om kring inni ps3en.. Sony anbefaler vel støvsuger, sikkert greit å unngå full styrke :)

 

Dersom det ordner seg når du får nytt spill hadde det vært fint om du postet det til senere bruk på forumet, lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...