Refi Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg prøver å gjøre noen nightquest i Tortage men det blir jo aldri natt! Så er det noen som vet når det blir natt på spillet? Det er vell ikke som i virkeligheten at det blir natt på natta?
Bulletus Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg prøver å gjøre noen nightquest i Tortage men det blir jo aldri natt!Så er det noen som vet når det blir natt på spillet? Det er vell ikke som i virkeligheten at det blir natt på natta? hehe , du må snakke med en NPC i Thirsty Dog Inn Den brune puben innenfor murene , han forandrer til natt for deg .Han i baren eller jenta som gir deg quester ) jeg har hukomelse som et nyklekket rumpetroll )
Refi Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Jeg prøver å gjøre noen nightquest i Tortage men det blir jo aldri natt!Så er det noen som vet når det blir natt på spillet? Det er vell ikke som i virkeligheten at det blir natt på natta? hehe , du må snakke med en NPC i Thirsty Dog Inn Den brune puben innenfor murene , han forandrer til natt for deg .Han i baren eller jenta som gir deg quester ) jeg har hukomelse som et nyklekket rumpetroll ) hehe, takk! Er fortsatt litt n00b jeg.
Crossfire Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 I tortage blir det bare natt hvis du snakker med noen i inn-et ja. Men etter tortage går syklusen av seg selv (men da er det alltid multiplayer uansett da).
Quote Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Så kan vi vel berre nevne at når du skal skifte tilbake til dag igjen, så snakker du med samme person (eller nokon andre i baren) om å skifte til dag igjen
Refi Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Er det mange Quest på nightquest eller? Jeg har kommet til der nadini snakker om en som ville bli konge eller noe, også så jeg at han som ville bli konge tok en stein (Tror jeg?). Endelig har jeg laga en guild hvis noen vil joine så er serveren Fury, (kommer til å skifte senere til soulstorm eller wildsoul senere.
MysticoN Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Er det mange Quest på nightquest eller?Jeg har kommet til der nadini snakker om en som ville bli konge eller noe, også så jeg at han som ville bli konge tok en stein (Tror jeg?). Endelig har jeg laga en guild hvis noen vil joine så er serveren Fury, (kommer til å skifte senere til soulstorm eller wildsoul senere. blir nokk lenge til du kan skifte. spiller selv på fury og tror du kommer til å få det litt vanskelig med en ny guild. fury har MANGE store guilds og mange norske guilds. men for all del, vist du står på så kan det bli en bra guild
Bulletus Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg anbefaler å gjøre ALLE Destiny questene , mange fine rewards og serlig end-questen var et en premie for min Ranger - en smellfet bue Destiny questene er også SKIKLIG god underholdnig , Når destiny questen din er rød , gjør day-quest til du levler litt , og omvendt ! Endret 17. juni 2008 av Bulletus
Bjonski Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg anbefaler å gjøre ALLE Destiny questene , mange fine rewards og serlig end-questen var et en premie for min Ranger - en smellfet bue Destiny questene er også SKIKLIG god underholdnig , Når destiny questen din er rød , gjør day-quest til du levler litt , og omvendt ! hehe, du MÅ gjøre destiny quests(iallefall end-battle) for å komme deg vekk fra tortage
MysticoN Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg anbefaler å gjøre ALLE Destiny questene , mange fine rewards og serlig end-questen var et en premie for min Ranger - en smellfet bue Destiny questene er også SKIKLIG god underholdnig , Når destiny questen din er rød , gjør day-quest til du levler litt , og omvendt ! hehe, du MÅ gjøre destiny quests(iallefall end-battle) for å komme deg vekk fra tortage nope.. er fult mulig å forlate Tortage uten desteny q. er vist en smugler som tar deg ut av byen. har selv ikke testet dette. kun noe jeg har lest på forumet.
Bjonski Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg anbefaler å gjøre ALLE Destiny questene , mange fine rewards og serlig end-questen var et en premie for min Ranger - en smellfet bue Destiny questene er også SKIKLIG god underholdnig , Når destiny questen din er rød , gjør day-quest til du levler litt , og omvendt ! hehe, du MÅ gjøre destiny quests(iallefall end-battle) for å komme deg vekk fra tortage nope.. er fult mulig å forlate Tortage uten desteny q. er vist en smugler som tar deg ut av byen. har selv ikke testet dette. kun noe jeg har lest på forumet. Mener og tror at det bare er INN i byen igjen etterpå.
Vaenas Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Du kan jo komme deg ut derfra med denne smugleren, men først etter at du har gjort Destiny Questene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå