Gå til innhold

Her er Sony Ericssons nye kameramonster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget er, som så mange andre har prøvd å få deg til å forstå, at du kan ikke sitte som en selvoppnevnt Gud og dømme kameraet i denne mobilen, før du i det hele tatt har sett et eneste bilde tatt med den ferdige modellen. Vær så snill å slutt med tullet ditt nå. Hvordan dette kameraet opptrer i forhold til et kompaktkamera til 600,- vet du rett og slett ikke.

Hvis dette var poenget ditt så kunne du sagt det med en gang i stedet for å prate deg bort.

 

Når det kommer til mobilen så er det en del faktum jeg har å forholde meg til som gjør at jeg skjønner at det kameradelen blir dårligere enn et skikkelig kamera. Ikke bare fra spesifikasjoner og mål men også fra de bildene vi har sett hittil. Jepp, det er vist bilder fra den og det har du fått med deg tidligere i tråden. Mobilen er lansert så argumentet om at det ikke er ferdig holder heller ikke vann. (Ikke at det gjorde det før lanseringen heller. De fysiske faktumene og målene har selvsagt ikke endret seg. Testbildene viser problemer som oppdatering av programvare ikke kan gjøre noe med.

 

poe: Du må gjerne prøve å svare skikkelig på dette innlegget om du kan.

 

Angående hastigheten tviler jeg på at S630 fra Samsung er noe raskere. Optikken derimot vet jeg ei. :)

Samsung S630 dro jeg frem fordi jeg har prøvd det og vet hvor raskt/tregt dårlig/bra det er. Det starter kjapt, har svært lite etterslep på skjermen, tar bilder øyeblikkelig når man trykker på knappen, kan ta seriebilder (2-3 biler per sekund eller noe sånt).

 

Optikken er selvsagt bedre på Samsung S630 enn SE c905. Det ser man enkelt på størrelsen. I tillegg har man optisk zoom og variable blenderåpninger. (SE c905 har begge deler fastlåst)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...