Gå til innhold

Alone in the dark (pc) - diverse spm. og svar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Snart kommer altså det siste spillet i Alone in the dark-serien, release 20.juni - har vi noe å se fram til? :)

Her kan dere poste førsteinntrykk etter hvert som dere har prøvd spillet....

Endret av Swayne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt skeptisk til historien. De første spillene foregår jo tidlig på 1900-tallet, så hvordan kan han rote rundt i moderne tid uten å ha blitt eldre? Men interessant blir det nok uansett, selv om jeg venter til høsten når det faktisk er mørkt. :)

Skrevet

Jeg må nok ha spillet når det kommer på fredag - selv om jeg ikke er helt overbevist om at det blir det helt store....så få titler som kommer i sommer så.....kan ikke ha helt spilleferie selv om det er sommer :)

Skrevet
Om den flopper fullstendig så er jo det synd, å avslutte serien på et såpass lavpunkt...

Om de ikke går tilbake til røttene og kommer tilbake med det beste spillet i serien neste gang. New Nightmare var definivit et av de beste i serien, så vi har nok ikke sett det siste til Carnby etter denne floppen. :)

Skrevet

Har faktisk latt være å kjøpe det - dessverre virker det ikke som det er verdt pengene - igjen dessverre....noen som vil ta til motmæle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...