Skogslik Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) TheDarkSapling - SCM skrev (11 minutter siden): Nå hører jeg på hele denne. Godt og se hele album blir avspilt, og fysisk format! (Har samme cd selv faktisk,he) Samme her, alltid. Mest vinyl da. Megaton Sword - For Glory Endret 3. juli 2020 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 Nå hører vi to på Yesterday Once More med The Carpenters. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 Good lookin' girl in the cornerShe nice enough to eatShe look over and she smile a littleFrom her head to her feet.Over and over and overTrying to catch her eye,If I don't do something, it'll come to nothingHate myself the rest of my life. You can't accuse me honey,You know I feel just fine,I know and you know that I knowOh yeah, I know you're mine all mine Girl was looking me overJust checking me outLooked me in the eye, and I was like to dieKnew what I was all aboutTell me, tell me, please tell me,Tell me what you're gonna say,If you don't say yes, I'm gonna be depressedSure hope I'm doing o.k. You can't accuse me honey,Talking dirty ain't no crime,I know you know and you know that I know,Oh yeah, I know you're mine all mine Said she was thinking it over,She got a look in her eye,Told me her name, expected the same,And so I told her mine,Forever and ever and ever,I swear I can't be no liarGonna be your manAnd you'll be glad that I amBurn you in sexual fire You can't refuse me honey,We'll get along just fine.I know you know and I know where you go,Oh yeah, I know you're mine all mine 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 Nå hører vi to på JE Tàime Moi Non Plus med Jane Birkin & Serge Gainsbourg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 Nå hører vi to på I See A Star med Mouth & MacNeal. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 Nå hører vi to på How Do You Do med Mouth & MacNeal. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 Nå hører vi to på Hello-A med Mouth & MacNeal. 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 4. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Finnes det noe nydeligere enn Medaas som synger med og gråter en skvett? Detta va sørgjele illt... Endret 4. juli 2020 av Zork 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2020 Nå hører vi to på He`s A Rebel med The Crystals. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå