Gå til innhold

AoC: Pre-order mount vs basic riding skill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Stable Master i går og så at Basic Riding skill lå der og at jeg ikke kunne kjøpe meg hest. Har forhåndskjøpt og rir rundt på en mammut, så man kan vel gå utifra at jeg har basic riding? Selv om man har mount nå, må man likevel kjøpe basic riding før man kan få en hest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke no riding skill for å ri på pre-order mountsa, derimot må du kjøpe riding skill (1g) for å kunne kjøpe hest (2g).

I tillegg får man forskjellige skills, som charge med mammut når man kjøper riding skill.

Du trenger ikke no riding skill for å ri på pre-order mountsa, derimot må du kjøpe riding skill (1g) for å kunne kjøpe hest (2g).

I tillegg får man forskjellige skills, som charge med mammut når man kjøper riding skill.

Skrevet

Skriv /claim i chatten så får du abilityene Charge og sweep(tror jeg det var) på mammuten. Står også nevnt i dagens patchnotes.

Skrevet

Basic riding skill lar deg ri hester, og f.o.m. i dag trenger du Advanced Riding for Charge, Trample og Kick ("heste-skills"). Tilsvarende skills for Mammoth og Rhino får du ved å bruke /claim, men det betyr ikke at du samtidig får utlevert noen riding skill, den må du pent betale for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...